Haaaaaaaaaaaaai Ik is ook weer veilig thuis, heb REms ook veilig thuis afgezet. Het was echt Super! Ik heb onwijs veel schik gehad vandaag. Het was toppie meiden. Bedankt voor deze superdag! Trusten allemaal
Heey meisjes! Jeps! Ik is ook weer veilig thuis (kan niet missen he?! ) Ik heb het echt ontzettend gezellig gehad! @ female: volgende keer beter! @ naiman: haar tel. was idd leeg, denk ik. Want in het restaurant was ie bijna leeg... @ nai: lieve vent heb je hoor! Trusten allemaal! Dikke smakkert! ps. Nu nog even de dag weerbeleven en dan lekker slapen.. hihi..
Hoi Kwebbels, het is inmiddels iets na twaalven en ppver is ook thuis. Ik kon het niet laten om hier te melden hier nog wat te melden.. Het was zeker de moeite waard om met elkaar af te spreken.. En het was een zeer geslaagde dag. Ga nu echt me bedje opzoeken want ik was net al aan het doezelen in de trein. Ik spreek jullie morgen wel weer. Liefs ppver
Gilllllllllllll @ Klingel: Ik heb gegild Ik ben dus heelhuids, maar kapot van een erg leuke dag, weer thuisgekomen De oudste dochter vond het jammer dat ik niet een nachtje wegbleef zodat ze in mijn bed kon slapen (oude gewoonte) en de jongste heeft hele lieve stickers met kusjes op mijn nachtkastje geplakt Ik ga nog even proberen terug te lezen, want ik wil de roddels van Limmeke niet missen 8) Allemaal bedankt voor de gezelligheid vandaag!
Goeiemorgen busmeisjes! Zo te lezen een geslaagde dag geweest gisteren! Vond t wel jammer dat ik geen vrij kon krijgen, anders was ik zeker gekomen! Ik ga zometeen weer werken! Tot straks!
Goedemorgen meisjes was gister echt leuk/gezellig. Was uieindelijk 21.30 thuis.... en 22.00 gaan slapen, was gesloopt. Maar wanneer weer? hi hi ga zo even bijlezen
@ Female, wat goed zeg, gewoon 30 ml, en dan snel naar medium care, wat super, kan je nachtje bij Nikita slapen Wat doet ze het toch goed
ha ha, minimaal... misschien keertje nazomer Kunnen we lekker buiten zitten en kunnen we makkelijker een stoeledans doen
dat we dan lekker op terrasje kunnen zitten ja! Ben trouwens bezig met foto's uploaden. Het is alleen butkwaliteit..instellingen stonden verkeerd..
Ooooooh wat super om te lezen dat de meeting zo geslaagd was! Kling wat lief! Volgende keer ben ik erbij! Heb paar keer aan jullie gedacht gisteren! Fijne dag allemaal!
zwemmen lekker heb zin om te fietsen, hou het waarschijnlijk net 15min maar toch, ha ha @ NRG, heel jaar wachten is wel lang hoor