Gewoon doen! Toch? Weet jij of er ergens in Almere zwangerschapszwemmen wordt gegeven? Edit: Mijn collega gaf trouwens deze link van een winkeltje met positiemode in Almere: http://www.hetbollebuikje.nl/
Ok, ff gaan checken dan, lijkt me namelijk wel wat Zwembad is dan meestal ook extra verwarmd namelijk! Edit: zwangerschapszwemmen maandag 20.15u. - 21.00u. dinsdag 10.15u. - 11.00u. Dat wordt maandag dan
Morguh meisjes Ik ook veilig thuis gekomen ... maar voelde mij niet zo toppiej door het eten Het was in ieder geval heel gezellig en mijn batterij was idd leeg Naiman had nog lief een voetenzak voor de maxi cosi gehaald, gips kit voor de beeb zijn voetjes en lieve rompertjes voor de kleine beeb
Wat lief van hem! Hij was ook al bezorgd of je al onderweg naar huis was.. wat een schat die van jou!
zoooo, heb even lekker gedouched straks op fiets met kleine meid mijnjas wisseln met zusje en daar even theetje doen en vertellen hoe leuk het gister was
morgen . Ik heb heerlijk uitgeslapen...aangezien ik wel 8 keer weer uit bed moest.. ja eigen schuld he.. MACHO NACHO! vond wel allemaal LEEEKKKKEEEERRRR! ik heb wel een bizar nachtmerrie gehad met een steletje van jullie ..haha debs, smal en gaby bwahhaaha.. jullie kwamen dus thuis met mij en het was een puinhoop en jullie vonden het nodig om dus voor mij op te ruimen.. ik vond helemaal niks ..ik loop weg en kom terug. hebben jullie de vissen kom naar buiten genomen water uitgegooit en vissie er in gelaten om te stikken ik heb mezelf nooit zien iemand uit huis gooien hahahah maar ik heb jullie flink laten weten dat jullie niet meer welkom zijn.. gekke wijf dromen.. het rare is... huissie was lekker schoon toen ik thuis kwam ..pixman heeft opgeruimt en vissie is heel blij in zijn 1 week schoon water ik vind jullie HARTSTIKKE leuk, aardig en lief !
moguh lieve meiden! milkman vond het grappig hoe gezellig ik het heb gevonden. maar was het ook echt. Ik had trouwens alleen aan anderen verteld dat ik met wat meiden/vriendinnen gezellig ging doen in Utrecht, niemand die verder vraagt hoor. Nu moet ik nog op zoek naar cadeau voor oma voor vanmiddag, want was gister niet gelukt, misschien met dit weer straks even naar het strand.
goedemorgen! Ben helemaal gesloopt en blijf lekker in mijn bedje vandaag maar heb het er voor over want vond het errug gezellig!
goeiemorgen dames leuk die fotos, merendeel voldeed wel aan beeld dat ik had, alleen veroon ziet er heeeeeeel anders uit.
haha jij dus ook flinke dromen nrg .. kan ook niet anders met de dromen van de zwangeren hahaha... milla vero staat erop.. zie mmm
Goeiemorgen Leuk die foto's! Het leest nu ook iets anders nu je toch een koppie bij de naam hebt. Erg leuk!
Goodmeunin ladies! Laat ik ook nog even een duit in het zakje doen: wat was het gezellig he! Jammer dat ik nog lang niet iedereen gesproken heb! @Klingel: sinds wanneer is Klingelman nieuwslezer? Spitting image! @ de afwezigen: volgende keer zijn jullie er ook bij, MOET! (mist jullie zelf willen, vooruit) @Milla: beterschap! @ Nikita: dikke knuf! @ foto's, ik ga jullie nu zoeken!