goedeglittermorgen! *iiiii* ik heb ook van iedereen gedroomd, maar niet zo eng als pix! je krijgt echt een overdosis indrukken over je heen dat zal het wel zijn? ook nog uitvoerig gedroomd over parkeerplaatsen zoeken in hartje utrecht: horrrrorrrr! @lim: kan je iedereen herkennen? grappig he! de meesten herkende ik onmiddelijk, een aantal niet, en een paar zagen er toch heeel anders uit dan gedacht. grappig hoor!
hallo lieve meisjes! Vond het supergaaf gisteren, zo leuk om iedereen echt te ontmoeten! Ik ga vanmiddag wel even foto's checken, eerst even een beetje Cinman tijd. Voor de dames die er niet waren: ik ben niet blond!
werkelijk! ik zet net op mmmm dat hij wel op klingman lijkt, dat ik, zoals tisch zou zeggen, daarom so op hem sop , maar ik vroeg me al af of jij dat zou kunnen beamen nu je m gesien hebt. bij deze, dat seg je! nu snapt iedereen ook waarom ik zo trouw het nieuws op 2 en 3 volg... (nai!) *gaat klingman dan ook maar meteen bespringen!*
arme lau.. je hebt je echt wel kranig gedragen gister, volgens mij had je het zwaar aan t einde he? dan vandaag goed rusten en liggen he! *smak*
lol @ cin... jij ook waarschijnlijk uitgeput thuis aangekomen.. of niet? @ kling.. fashionably late due to good parking place
goeiemorgen (nog net) 15 min na thuiskomst lag dit meisje moe maar voldaan tegen haar hubbie aan te slapen op de bank hihi .....en vanmorgen met opstaan leek het wel of ik de hele nacht doorgehaald had...man man wat een hoofdpijn ...heb toch echt alleen maar sinas en cola gedronken.....toch? heb het reuze naar me zin gehad in iedergeval. vandaag dagje bijkomen (ben echt afgeserveerd) zodat we morgen weer fris en fruitig op het werk kunnen verschijnen
oh wat lief die stickers hehe.. ja er was niet geroddeld.. denk dat als milla beter voelde dat er wel pagina's vol had gestaan..