nah, fashionably vond ik het niet meer, en good was ie ook niet meer, van ellende in de dure bijenkorf gaan staan! maar- we hebben wel een dik uur het historische centrum van utrecht kunnen bekijken, EN we hebben een wereldrecord ' om zussen heenrijden' gevestigd! 8) maar eigenlijk baalde ik enorm wegens een uur minder klessebessen en het spannende begin gemist te hebben
geduld joh haha.. zit ook wel erg veel rode oogjes in en te donker fotos dus meot wel even wat photoshoppen
@ Giegje, wel heeeel erg lief van je meisje hi hi hier s kleine meid beetje ziekjes, verhoging en hangerig. zo maar lekker in der bedje stoppen @ Pix, ben erg enieuwd naar foto's
bah ..arme meid..hopelijk trekt het wel erg snel weg... idd heerlijk in de bedje.. of op bankje met mama onder dekentje en lekker knuffelen waar zijn jou fotos?
als kleine meid slaapt zal ik ze der op zetten... doordat het zo gezeeli was maar 5/6 gemaakt ofzo, ha ha
Heb eindelijk je berichtje teruggevonden. Wat doet je meissie het toch goed zeg! Echt super! En wat fijn als ze naar de mediumcare kan, en je mag blijven slapen! Hihi hoezo slapen, je zult hele nacht gaan luisteren naar haar Enne obers gek maken? Daar moet je Debs maar even naar vragen
beterschap voor smallvillemeis! knuffel voor nikita! @giegje: heb je giegman nog kunnen overhalen giegdochter vanmorgen in kleren te steken?
@smallie, jij ook foto's gemaakt? Ben benieuwd, en beterschap voor kleine meid. @kling, waar blijven jouw foto's?
zo ze ligt op bed, ikga zo ooknog even rusten. Had der nog even getempt 39.3, ja dan ben je wel ziek.
zow.. taart staat in de oven.. net nog even gepit op de bank. Ben toch best verrot van gisteren biecht op: heb toch hapje taartdeeg genomen.. (waarin twee rauwe eieren zaten..)