foei natjes kan toch geen kwaad voor die ene keer goedemiddag trouwens nog voor de geïnteresserden er staan 2 foto's van mij op mmm zo hebben jullie ook een beetje een beeld van mij (benieuwd of ik er anders uitzie dan jullie dachten)
Ennuh, Klingel, nog ontzettend bedankt voor het Glitterdrankje 8) Ik hoop dat ik voortaan vergeten wordt
het idee was een heuse alcoholvrije cocktail voor je te bestellen.. maar dat ben ik dus in alle chaos en drukte vergeten ben je niet te moe van gister? @bow:klingman is net toestel aan t oploaden, dus ik klap ze er voor ik ga werken op! zal wel via linkjes gaan denk ik want ik snap dat fotobucket niet! .. nu had ik hier iets willen neerzetten, maar tegelijkertijd flitste er iets door hoofd van 'toch enger nu ze me hebben gezien' *lacht hard en klingman kijkt apart vanaf vide* uiteraard zet ik het wel neer: OOO mensen mijn bloempje doet krols en het is pas dag 10! over bloempjes gesproken: tisch nog omgedraaid door gordon/chef vannacht?
in de bouwmarkt, kan je daar ook klussen? ik ga nu de fotooos op mmm klappen. maar dat host it upload verhaal werkt tegen. even prutsen hoorrrr..
mmm vanavond weer mosselen... is inmiddels wekelijks dat die hier op menu staan hahaha... denk dat als ik bevallen ben.. ik geen mossel meer zien kan.
hehehehe vind je ze ook lekker dan? ik was vroegah enige die ze lekker vond.. maar kids zijn er nu dol op en mannetje ook
ja ik ben erg gek op. maar niemand vind ze lekker in mijn omgeving hier.. wat heb je gelk dat je kids en man het hebben geprobeerd. Ik krijg pixman niet zo ver ehehe
typisch de bus. klussen en bouwmarkten, bloemen en mosselen, eieren en uitsmijters! hoeveel dubbele lagen had u gewenst? @de ober: die was en blijft lekker hoor! en dat hij het hoofd koel hield bij 20 busbeebs, en nog grappig bleef ook; dat werkt ook erotiserend! *prrrrr*!
*trekt klingel even omhoog en legt een mega micovezelabsorberendbloemetjesvochtopslurpend doekje onder haar*
zoo, was ik ook weer eventjes, was toch weer in slaap gesukkeld na heerlijk ontbijtje van manlief! kling, aan het eind was het idd echt op bij mij, was het zo duidelijk te zien