nou, ben nu niet meer brak, maar had toen ik thuiskwam rond 22 uur echt geen puf meer... lautje, ik vond je echt superstoer, is mij echt niet opgevallen dat je het normaal zo zwaar hebt met zo'n dagje...
Ik dacht dat het aan mij lag, schreef net op mmm: "heb het gevoel dat ik tot in de late uurtjes gepimpeld heb"! Nu hoofdpijn, zeer lichaam, maar wel blij dat ik gegaan ben. Ik had net als Lautje al rekening gehouden met dit gevoel, maar iets minder verantwoord dan zij, eet ik vanavond een pizza . @Cin: jij blonT? Vertel! @Limmeke: steeds misselijk en toch zin in mosselen? iiiiiiiiiiiiiiiii! @Zuurtje: ik kan ook in het groen...
@lau: nee psies, denk dat met name de de (lang)zwangeren doodop zijn, maar ik denk giegje ook wel! natjes, jij ook verrot... boeh.... rustig aan hoor! en wat een gekakel he! trouwens, waar is juud? toch niet spannend aan het doen na gistermorgen he? so, ik ga werken! met vele binnenpretjes die ik niet zal uitleggen aan collega's! SMAK
Oh ja, ik was 00.30 thuis, weet niet meer wie het vroeg. Dat had ook 00.00 kunnen zijn, maar we hebben nog even een kopje koffie/thee gedronken bij Klingel, Gieg en ik.
juud zei toen ze weg ging dat ze niet gelijk op forum weer zou zijn.. maar na wat dingetjes zou ze ons komen stalken
als ze met die ' wat dingetjes ' maar niet bevallen bedoelde! (ik zal wel een groen blaadje cq bezorgd kippetje zijn, maar ik ben nu bezorgd dat ze stiekum gaat bevallen!)
1tje maar? Is toch netjes? @zuurtje: Staat wel ergens in de bus 10 maart 's avonds. Maar komt erop neer dat zaad van Cinman niet goed was en dat ze bij mij niets hebben gevonden waardoor het niet zou moeten lukken. Ik moet 8 mei terug voor uitleg over IUI (bij een verpleegster geloof ik). Maar we zitten nu met zoveel vragen dat ik morgen even ga bellen. Vragen stellen en vragen of het eerder kan allemaal)
Zou die hebben bestaan, dan zou ik hem niet hebben vergeten! Had van Klingel een beschrijving gekregen dat ik direct buiten haar dorp bij 2e rotonde links moest en stuurde voor de grap na ruim 30 min het bericht: "waar blijft die 2e rotonde nou? " Nou ja, moest er in elk geval zelf erg om lachen, hahahaha!
@ zuurtje: ja, ik loop ook bij de gyn, staat wel iets over op mmm, maar niet zo veel nog nee, dus dat je het gemist hebt is helemaal niet raar!
pff moet er nie aan denken dat ik nu op pad zou moeten voor volgend etentje / werk/ verjaardag wat dan ook heb het gevoel of ik door de mangel gehaald ben sjeg....ben gesloopt had ik niet verwacht eerlijk gezegd...normaal heb ik met een dagje weg niet zo veel problemen de dag erna...blijkbaar is dat als je zwanger bent toch ff een ander verhaal denk zoals kling zei..dat gieg ook wel zwaar dagje zal hebben vandaag en dan ook nog naar verjaardag van haar moeder moeten...die heeft straks net als lau ook weekje nodig om weer boven jan te komen.