ja ik lig hier en daar en overal.. dag is volgens mij ook niet lang genoeg om uit te rusten.. maar eh.. ik ga nu wel echt niks doen... dus ik sluit laptoppie af voor nu.. het is ook altijd zo verleidelijk he op zo'n zondag als er niks op tv is.
BLEEEH, in dat huis hier achter waar ze vorige week een lijk vonden dat er al een maand lag... trekken nu alweer nieuwe mensen in!
Hahahah! Die 'Elke" boven de quote was wel een weggevertje hè. Ik had er ook nog niet zoveel over gezegd, dus had gekund dat ze dat gemist zou hebben.
http://www.tvellef.nl/php/pivot/entry.php?id=1448 nou, de lucht schijnt zo gruwelijk te zijn geweest dat deuren er dagen open hebben gestaan..
Oh Lim....bah....daar moet je toch niet aan denken! Meiden, ik heb net even op mmm gespiekt naar de foto's. De meeste namen kan ik wel bij de gezichten plaatsen, bij sommigen had ik geen idee! Leuk om jullie zo te zien....het ziet er allemaal heel gezellig uit!
cin ik bedoelde idd elke eigenlijk maar dat van jou had ik gelezen, alleen van heel die waardes ken ik niets van
ow.. dan heb ik nog een heel lekker recept voor je! Dan roerbak je ze met knoflook, gember,limoen, bosui, en sojasaus en maak je met het kookvocht en chilisaus de dip voor het stokbrood. echt jummie! Als het je iets lijkt zet ik de werkwijze er wel nog even op. En in kwartiertje klaar.
jeetje zeg lims...dat zal idd wel behoorlijk gemeurd hebben ...brrr...ik zou echt nie in dat huis willen wonen daarna...bleeghhh...die lucht gaat er volgens mij nooit helemaal meer uit. Haiii pip...ja was gezellie
ik moest er ook om lachen, nadat ik al in de ka zat om je te komen redden, voordat ik bedacht dat jij WEL richtingsgevoel hebt!
WAT! wie is er op tv dan? SMAK voor iedereen! morgen zullen we weer praten over zwanger, ongi en eieren hoor!