Hoi Kwebbels, @volgend jaar weer, hmm ik dan dat we dan het restaurant even moeten waarschuwen dat hij extra kinderstoeljes moet bestellen dit ivm met babyinvasie... @foto's van de meeting, ik ga ze zo even bekijken. @small beterschap voor kleine meid. @female, knuffel voor Nikita. @zuurtje, de meeste namen weet je inmiddels toch wel irl? @lim het lijkt mij niet zo verstandig om in te huis te gaan te wonen waar een lijk heeft gelegen. Dit omdat het schijnt dat de overleden geest nog in het huis kan rond hangen. @mezelf, ik heb een gat in de dag geslapen. Manlief kwam van8 pas na 3en thuis en ging daarna nog even koffie zetten voor de mensen die hem hadden thuis gebracht. Daar had ik dus niets van gemerkt omdat ik zo ver weg was. Conclusie het werd dus voor ons beide een relax hang dagje. @de rest een *knuf*
pfff.meisje heeft nog steeds koorst 39.1 gingen pataje seten, zelfs dat hoefde ze niet, zielig kipje Hopelijk slaapt ze het vandaag weg.
Dank je lief Zuurtje Heb de maar weer een zetpiletje gegeven en ze ging net zonder mokken in der bedje liggen om te slapen. Ik ga zo vast wat dingen voor vlucht koffer in orde maken. Die dingen die ik verder toch nog niet nodig heb (dus niet tandeborstel) Als ik het gtoch al in huis heb, waarom dan niet alvast in tas.
Female, wat super van Nikita trouwens, sorry, had nog niet gereageerd! Small, zielug van je kleine meisje! Limm: Hoezo zie ik er totaal anders uit dan verwacht? (ik herken mijzelf ook niet echt op de foto's trouwens; ken mijzelf alleen in spiegelbeeld haha) Hee meiden ik vond het ook super leuk! Jammer dat ik het eten moest missen, dat ziet er uit als nog meer leuk. Hebben jullie nog gerouleerd tussen de gangen? Vind het zelf nl jammer dat ik niet iedereen heb gesproken... Meer niet dan wel helaas, Juud, Debs, Pix, Small, Milk, Remmar, .... en de rest, hopelijk volgende keer beter. Zo, ik moest maar eens gaan eten Hele dag al misseluk ale: Komt door houtgeuren in huis vanochtend, en lunch overslaan/te lang wachter met eten denk ik. En dan gaat het ook niet meer weg met eten, he? Tenminste, hier niet. Wat waren de tips ook weer? Vanillevla - niet in huis. Melk - maar eens proberen. En heb ook nog maagzuurdrankje in koelkast trouwens, gaak maar eens nemen. He fijne avond iedereen!
mijn koffer had ik ook altijd al vroeg klaarstaan en maar god ook want bij dochter ben ik toen opgenomen geweest toen ik 31w zwanger was
weet je dat ik hier niet eens over had nagedacht tot je het laatst zei.. ik ben er echt niet klaar voor bevallen hoor.. het idee ook... zit nog zo ver weg
Owwwww, Vero, je moet ook geen eten overslaan. Eigenlijk elke 2/3 uur wat eten. ALtijd voor de zekerheid crackers in tas hebben. Zolang j eblijft eten gaat het redelijk goed, maar zodra je het even te lang niet doet en dus er naar van wordt, duurt het even voordat je je weer beter voelt.
vero cola ook goed voor misselijkheid vond ook jammer zo weinig met je te hbben kunnen kletsen.. idd volgende keer dan