maar idd wat smally zegt.. eten is juist goed voor de misselijkheid.. ik werd daarom elk ochtend misselijk wakker maar at een snijtje geroosted brood en was het weer weg
Thx girls. Ja stom, ik wilde stoer doen en praktisch en zo. Nou ik wacht gewoon rustig verder af en ga zo avond eten maar eens maken.
@Small: Beterschap voor je kleine meid, 39+ is ook wel direct vrij hoog hè. @Vero: Je hebt in ieder geval een aantal mensen gesproken en nog meer mensen gezien. Ik heb ook niet iedereen gesproken (helaas...), en ik denk dat dat voor meer mensen geldt?
Beetje wel ja, normaal als ze koorst heeft is het tussen 38.5-38.9 dus nu is wel even wat hoger. Maar positief blijven, hopelijk morgen weer de oude
@Lautje: Oh ja, dat had Cinman gezien vertelde hij vanmorgen. De test van de kruidvat was de beste geloof ik?
ohh dus toch idd de kruitvat als beste uit de bus...hihi waren wij hier al achter he meiden ook allemaal zo brak als wat? ik ga weer bankhangen...heb echt geen fut vandaag. doei
Hooooi meisjes! hahaha.. ben ik dan echt de enige die niet het gevoel heeft onder een bus gelegen te hebben?! haha.... @ smallie: beterschap voor meisie! @ gieg: wat lief van je dochters.. Nouja, hopen dat je een nacht wegblijft, is misschien toch minder lief.. haha... Hier precies hetzelfde gevoel hoor! Maar ga hem deze week toch maar eens klaarzetten, denk ik... @ euh.. kweet t niet meer... X
wel grappig die test van kassa, zei namelijk van te voren tegen manlief, romed staat op forum bekend als vreselijk onbetrouwbaar en kruitvat als de beste en wat blijkt, mannen die zwanger zijn bij romed en kruitvat de beste! Wel raar dat ze bij de uitslag de duurdere kruitvat lieten zien terijl je tijdens het testen zag dat ze die goedkopere met pipetje gebruikte.... (die goedkope is in mijn ervaring ook de beste!)
die met pipetje was geen kruidvattest.. maar volgens mij een andere. de enige kruidvat was die met plusje van 8 euro die ze getest hebben
Ik ook niet, ben ook kapot! Lag al op bank te tukken! En heb maar halve meeting meegemaakt nb..... Maar heb wel geklust en vrienden te logeren gehad/mee op stap geweest. Missuluk gaat ietsje beter na het eten nu. Heb ook stink-vuilniszak weggegooid zeg, zelfs elke nieuwe zak stinkt voor mijn gevoel direct enorm! EDIT: slaap lekker meiden