ja beetje verkouden, vel kuchen enzo. Las net deze, wel stoere actie http://www.telegraaf.nl/telesport/34653 ... html?p=3,1
Morguh meiden Ik had me toch wallen gister maar dat komt denk ik ook omdat ik zo vroeg al weer wakker was Ik slaap zo slecht 's nachts :S Gisteren effe de hema in almere geplunderd voor wat basis dingen voor de baby uitzet
Pfffffff, druk weekend achter de boeg. Feest gehad afgelopen zaterdag en gisteren hele dag mijn zus verhuizen in Hoorn (en dat terwijl we zelf in de Achterhoek wonen). Ben gesloopt...... En als extra bonus gisteren ongesteld geworden. Door naar ronde 15, Pffffffff
Hmmmzzzz,kun je na zo'n lisexcisie weer een beetje snel klussen? Vruchtbare tijd vlak na operatie.........weer een ronde die het niet zal worden dus. *GROM*
He Miranke, wat rottig allemaal zeg Beetje bijkomen vandaag? Lekker jezelf vertroetelen met kopje thee? Lisexcisie geen idee. Misschien kun je dan - als klussen pijnlijk is - een keertje ZI doen.... Heeft Giegje ervaring mee, is raar maar misschien ook wel grappig en hoef je niet over te slaan... Goeiemorgen de rest! Missuluk: weet niet. Zit voorzichtig te ontbijten maar voel me niet helemaal frisjes. (Ja Kling, Veroman verteld ) Tja, zes weken, he. (Zes weken, ) Iedereen: fijne dag!
mogge balen van je ongi miranke Ik moest eigenlijk nu naar fysio, maar nadat het weer half 5 is geworden voor ik insliep, kon ik niet op toen 2 uur later wekker afliep. vanaaf naar VK, toch eens kijken of ze er nix voor weet.. want ik ben gewoon gesloopt!
hee Lim, Niet slapen is ZOOOO irritant! Komt het nog door groen zien? Of kun je "gewoon" niet slapen.... Hoe was het bij uitkeringsinstantie trouwens? Mag je ziek blijven tot je verlof? Zeker met deze slaapritmes is werken natuurlijk ook niet voor te stellen.
Hoi dames, Die bus heeft mij pas echt platgereden... Pfffff, wat een vermoeiend dagje was dat, zeker vanwege de consternatie die ochtend op de WC... Heb gister overdag ook 2 uur geslapen. Nu ben ik nog bekaf. Heb zo extra les zwangerschapsyoga en vanmiddag nog om 13.30 uur naar VK! Smartie voor 90% verkocht! Hmmm, ben ik haar woensdag al kwijt, het schatje... Ga nu naar Yoga en vanmiddag beetje rommelen (strijkwas, grote man helpen met schilderen, Siem zijn kamer afmaken én, slapen!) Liefs Juud! PS: was pas 21.15 uur thuis...
Ik slaap wel goed in, maar ben iedere nacht vanaf 3 uur af en aan wakker. Ook niet bevorderlijk... Dikke knuff meid, en als het lukt, ook vanmiddag slaapje doen!
Zogauw ik in bed ga liggen begint de ellende dat blaas volloopt... moet er 's nachts keer of 6 uit om te plassen... vaak zit er nog geen uur tussen.. daarnaast is ook het vinden van een slaaphouding bijna onmogelijk. ik zit in ziektewet tot mijn verlof eind april.. dus dat is wel fijn. Hoe is het met jouw misselijkheid? zet het door of niet? welke consternatie op wc juud? ( heb ik weer ergens overheen gelezen?)
Hm Lim, ik weet het nog niet, maar ik vind van NIET. Tjemig, ellendig dat slapen. Juud: ik had het ook gemist, net even teruggelezen! Dat was schrikken zeg. Misschien toch van de spanning voor meeting... Maar je kleine meisje moet nog wel even blijven zitten hoor, al is het zwaar voor jou...
@ Juudje, pffff, en dan ga je zo optijd weg, amar je woont dan ook wle in LImburg, wat zal je afgepeigerd zijn geweest. En dat bij slapen heb je dan echt wel nodig. Weet je wta me verwonderd, dat je evengoed zoveel dingen doet, echt knap hoor, ik wil het wel, maar komt niet uit mijn handen. @ Limmetje, ochjee, das zeker niet fijn, pfffff, enmaar hopen dat je snel in slaap valt en dan val je eindelijk in slaap gaat na 2uur de wekker. Logisch dat je dan even niet naar fysio gaat. Hopelijk hebben ze iets waardoor je iets beter slaapt, alle beetjes helpen. @ vero, oeffff, dus niet meer huis uit zonder eten mee, ja echt die 6wk grens. @ Miranke, pfff, hele dag helpen verhuzien en dan als beloning ongi, niet leuk. *knuf*
als je een tijdje niet thuis ben geweest dan is het inkomen in het gewone leven niet altijd lekker...:\
oja, en bij vk was alles in orde bloeddruk 110/65 bm stand 22/24 bm hoogte navel Dus alles ok. Mag 14 april weer