En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
  2. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    ben richting vk, tot later

3. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    hehehe , hij zou het wel warm net als mij hebben gehad ;)

veel plezier bij de vk :D

4. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Morguh meiden :)

Ik had me toch wallen gister maar dat komt denk ik ook omdat ik zo vroeg al weer wakker was :D

Ik slaap zo slecht 's nachts :S
    Gisteren effe de hema in almere geplunderd voor wat basis dingen voor de baby uitzet :D

5. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @small veel plezier bij de vk :)

@gaby geen last van het eten gehad dus?

6. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    Pfffffff, druk weekend achter de boeg. Feest gehad afgelopen zaterdag en gisteren hele dag mijn zus verhuizen in Hoorn (en dat terwijl we zelf in de Achterhoek wonen). Ben gesloopt......

En als extra bonus gisteren ongesteld geworden. Door naar ronde 15, Pffffffff

7. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    Hmmmzzzz,kun je na zo'n lisexcisie weer een beetje snel klussen? Vruchtbare tijd vlak na operatie.........weer een ronde die het niet zal worden dus. *GROM*

8. veronika

veronika Niet meer actief

He Miranke, wat rottig allemaal zeg :cry: Beetje bijkomen vandaag? Lekker jezelf vertroetelen met kopje thee?

Lisexcisie geen idee. Misschien kun je dan - als klussen pijnlijk is - een keertje ZI doen.... Heeft Giegje ervaring mee, is raar maar misschien ook wel grappig en hoef je niet over te slaan...

Goeiemorgen de rest!

Missuluk: weet niet. Zit voorzichtig te ontbijten maar voel me niet helemaal frisjes. (Ja Kling, Veroman verteld ;) ) Tja, zes weken, he. (Zes weken, :confused:)

Iedereen: fijne dag!

9. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    mogge

balen van je ongi miranke

Ik moest eigenlijk nu naar fysio, maar nadat het weer half 5 is geworden voor ik insliep, kon ik niet op toen 2 uur later wekker afliep.
    vanaaf naar VK, toch eens kijken of ze er nix voor weet.. want ik ben gewoon gesloopt!

10. veronika

hee Lim,

Niet slapen is ZOOOO irritant! Komt het nog door groen zien? Of kun je "gewoon" niet slapen....

Hoe was het bij uitkeringsinstantie trouwens? Mag je ziek blijven tot je verlof? Zeker met deze slaapritmes is werken natuurlijk ook niet voor te stellen.

11. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hoi dames,

Die bus heeft mij pas echt platgereden... Pfffff, wat een vermoeiend dagje was dat, zeker vanwege de consternatie die ochtend op de WC... :oops:

Heb gister overdag ook 2 uur geslapen. Nu ben ik nog bekaf. Heb zo extra les zwangerschapsyoga en vanmiddag nog om 13.30 uur naar VK!

Smartie voor 90% verkocht! Hmmm, ben ik haar woensdag al kwijt, het schatje...

Ga nu naar Yoga en vanmiddag beetje rommelen (strijkwas, grote man helpen met schilderen, Siem zijn kamer afmaken én, slapen!)

Liefs Juud!

PS: was pas 21.15 uur thuis...

12. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ lim: dat is vervelend meid

13. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ik slaap wel goed in, maar ben iedere nacht vanaf 3 uur af en aan wakker. Ook niet bevorderlijk... Dikke knuff meid, en als het lukt, ook vanmiddag slaapje doen!

14. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Zogauw ik in bed ga liggen begint de ellende dat blaas volloopt... moet er 's nachts keer of 6 uit om te plassen... vaak zit er nog geen uur tussen..
    daarnaast is ook het vinden van een slaaphouding bijna onmogelijk.

ik zit in ziektewet tot mijn verlof eind april.. dus dat is wel fijn.

Hoe is het met jouw misselijkheid? zet het door of niet?

welke consternatie op wc juud? ( heb ik weer ergens overheen gelezen?)

15. veronika

Hm Lim, ik weet het nog niet, maar ik vind van NIET.

Tjemig, ellendig dat slapen.

Juud: ik had het ook gemist, net even teruggelezen! Dat was schrikken zeg. Misschien toch van de spanning voor meeting... Maar je kleine meisje moet nog wel even blijven zitten hoor, al is het zwaar voor jou...

16. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Juudje, pffff, en dan ga je zo optijd weg, amar je woont dan ook wle in LImburg, wat zal je afgepeigerd zijn geweest. En dat bij slapen heb je dan echt wel nodig.
    Weet je wta me verwonderd, dat je evengoed zoveel dingen doet, echt knap hoor, ik wil het wel, maar komt niet uit mijn handen.

@ Limmetje, ochjee, das zeker niet fijn, pfffff, enmaar hopen dat je snel in slaap valt en dan val je eindelijk in slaap gaat na 2uur de wekker. Logisch dat je dan even niet naar fysio gaat.
    Hopelijk hebben ze iets waardoor je iets beter slaapt, alle beetjes helpen.

@ vero, oeffff, dus niet meer huis uit zonder eten mee, ja echt die 6wk grens.

@ Miranke, pfff, hele dag helpen verhuzien en dan als beloning ongi, niet leuk. *knuf*

17. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    nog 82 dagen te gaan... dat houdt in dat over 61 dagen ik in principe thuis mag bevallen :)

18. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    [​IMG] als je een tijdje niet thuis ben geweest dan is het inkomen in het gewone leven niet altijd lekker...:\

19. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ limsel: jeej

20. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006