hi smalli! ja pix zwanger; die heb ik nog bejubeld; was dat niet dinsdag? gab gaat spannend he! DUIMMMMM dat jij ongi was geworden wist ik nie! nou, dat is toch wel heel fijn eigenlijk he! KNUF! en dan snel eitje vinden en hopsa! zou me niets verbazen als jij ons allemaal ' inhaalt '
gisterochtend ongi geowrden, was en ben nog steeds super blij en helemaal puur natuur zonder pillen hopelijk nu "normale cyclussen" ik ga jullie echt niet inhalen, we gaan gewoon allemaal zwanger worden deze maand
@ bowen: ja ze zijn voorbij hoop ik... het is idd spannend @ eimand: wie wil mijn man ff tot de orde roepen en hem ff vertellen dat hij minder moet mopperen...GROM ben in staat heel hard tegen hem te gaan schelden...
JD's mannetje je moet niet zo lopen mopperen joh...Je moet vrolijk ronddartelen en heeeel lief voor JD zijn....want ze is zwanger en dus moet je haar maar flink vertroetelen en daar hoort geen gemopper bij..Dus vanaf nu wil ik dat je de komende 9 maanden lief zacht en aardig bent en tegen JD doet......EN DOE JE DAT NIET.....NOU DAN KRIJG JE MET DE AUGUSTUSBUSBEEB'S TE MAKEN! IN JE OREN GEKNOOPT!
hoi lim op vrijdag en zaterdag zie mn album dus als het hetzelfde gaat als vorige maand moet ik straks dus positief testen.... ben benieuwd en dan hopen dat mn ongi uitblijft of anders tenminste langer op zich laat wachten
@ meiden: hubbie weet dat de jump is geweest, maar ikhou hem niet op de hoogte van de temp. of van de klachtjes.
@ smally: een stukje van de emmy's hier is de link. Ik vind het best wel grappig. whahaha alle teevee serie liedjes in een stukje... lol http://nl.youtube.com/watch?v=Cv2zgBkZqAc
wat lees ik? meeting? jolan: hoop ht voor je.. zou goed kunnen hoor dat je strakkies posi piepelt klingel weer weg?
schrik net wakker.. en als ik weer ga liggen slaap ik weer.. maar heb al 2 dagen veel wakker gelegen, dus nu maar even niet slapen. wel leuk een meeting hoor.. sturen jullie foto's?