ik denk dat dat het was, maar het gaat nu redelijk... Ik merk wel dat ik bij moet komen van de laatste tijd...
@ Milla: Heb even op 'je site' zitten kijken. Ik wil je een compliment maken met de manier waarop je schrijft! Heel erg leuk, boeiend en vooral....herkenbaar!
miranke, balen van je ongi! welkom in ronde 15 :s yadi, leuke avatar en stiekem nog getest? ik wil jullie allemaal weer zien, wie kan er morgen, haha. nu lunch, dag!
Als je door pijn niet zou kunnen klussen kan het inderdaad een idee zijn om zelfinseminatie te doen, als je die ronde wel zwanger mag worden. Bij de apotheek kan je spuitjes, slangetjes en potjes halen om dit te doen. Sommigen doen het zonder slangetje, maar zelf vond ik het met slangetje fijner en dat stelde de gyn ook voor bij mij.
goedemiddag lieve mEIsjes! @miranke: nouw..... ronde 15.... snik.. *dikke knuffel voor jou!* en over de lis: ik denk wel dat je je een dag of 2, 3 minder ' klusbaar ' voelt. dat had ik in elk geval met laser-ingreep (wel een week, maar dat was heftiger gelukkig voor joe) dus ik raad joe aan: of heeeeel snelle klusjes , of potje slangetje romance? @natjes: joe op teevee? *iii*! ik ga het zeker trugkijken, want ik werk vanaaf! @zwangerschapstesttest: moet ik ook nog trug kijken. maarreh, de fruitkat wint dus? @jd: jeej avater trug! en wat lees ik nu voor stiekeme stiekeme test (via milkje?) @milkje: lunch morgen is goed! 1200 zussen maar weer? @small: wat fijn dat vk helemaal goed was! en hoe is koorts smallmeisje? @vero: misseluk nog steeds? behhhh... zachte knuff! @limmelimmelimmelimme: crisis zo weinig slaap, je zou jezelf bijna drogeren van gekte! (nou ja ik dan)(bijna dus he) @gaab: nog zon slaaptekortje. knufffff! @iedereen: weer beetje bijgetrokken van meeting inmiddels? @rest: smak! @mij: driewerf WEK, mijn matcare units gaan al richting bijna posi! dag 11! even advies: zouden jullie een klus om 0200 snachts als avondklus op zondag, of al als maandagklus tellen? smak!
Dat vraag ik mij ook af! Deze rond ook geklust om 00:30uur....... Ik ben trouwens ook benieuwd welke wijn ik bij jou heb geproefd, omdat ik die toch wel erg lekker vond
klussen voor slapen gaan telt bij mij altijd op dag die ik beleefd heb dus klussen om 00:30 in nacht van zaterdag op zondag.. is zaterdag bij mij.
hier zijn de lawaaimakers bijna klaar binnen een 2tal weken komen ze verder oen, ze hebben stenen te weinig en moeten dus wachten op een bestelling vooraleer ze kunne verdermetsen
dames ik heb ook een vraagje voor jullie ik heb vanmorgen na het tempen de batterij vervangen in de thermometer zou dat invloed kunnen hebben morgenvroeg in de temp (is dezelfde thermometer, enkel nieuwe batterij)
geen idee zuurtje... zou het ook zien als ochtend klus maar moet eerlijk zeggen dat ik meestal rekende zodat het voor mij gunstigst uit zou vallen oftewel bij weinig zin ochtend want dag extra respijt bij veel zin avondklus.... lunch lekker, hoe laat en waar?
geen idee zuurtje.. geen ervaring met tempen ik heb AU! flikker net van trap.. knal met (.) op de treden, vellen op tepels nu en fixe bloeduitstorting erboven.. ziet er scary uit boehoeeee
limmeke doe jij wel voorzichtig in jou toestand is het niet het moment om te vallen op de trap (anders ook niet maar goed)
het is een sauvignon blanc van het italiaanse huis lenotti! ik kan vragen waar hij verkrijgbaar is bij klingman, of moet ik een doosje laten bezorgen?