ik denk ook dat ik een klus van 02 snachts meetel op zondag. scheelt maar 2 uur, terwijl de morgen nog 5 uur verder is. lim! niet vallen! heb joe veel pijn? SIGTIG! moet jij ook een wekelijkse nietval-alert a la pip ontvangen? dan bij deze: LIM EN PIP NIET VALLEN! @zuurtje: batterij beinvloedt mi niet de temp... @jd: explain (milk mag ook ), testen als je voor je ei zit? vermoed je zwanger? temp? dit? dat? @mij: ik wil deze ronde dit ei: [/img]
@ limsel: doe je voorzichting @ test: ik vertrouw het niet helemaal. Het zal wel mijn lichaam zijn die van slag is, maar ik wilde eerste instantie testen om te kijken of mijn lichaam van slag is van het niet eten of van iets anders om dat andere uit te sluiten. Maar ik durf niet. Ach ik wacht nog wel even...
maar als je 1x tempt weet je toch ook meteen of het anders is dan je denkt? en je voelde toch ook al ei-dingetjes?
normaal wel, maar ik hou geen temp meer bij. Dat maakt het wel lastig. Ik heb nog geen ei gevoelt terwijl ik dit normaal een paar dagen voor ei voel... Dus of ik heb weer een lange cyclus of ik ben even zwaar ongevoelig geworden. Het zijn vage klachtjes... pukje tussen de boobs en op gezicht. Misselijk en alles stinkt. Last van mijn buik, maar al deze dingen kunnen ook van andere dingen komen.
oo ik dacht juist gelezen te hebben dat je last van buik had en wist hoe t kwam! anyway, ik zou beter 1x tempen dan test doen en/of stressen! want stress is verboden in de bus, wist u dat allemaal al? is nieuw, is ingegaan sinds 14/3/2009!
sommige stress is gezond... @ limsel: ik denk hetzelfde hoor daarom laat ik het ook @ klingel: heb mijn temp resoluut in de prullebak gesmeten @ mezelf: zit lekker onderuit... Gaap... ga zo denk ff liggen...
dan mag u wederom de uitzondering op de regel zijn.. en trouwens, die was wel unaniem op de meeting! 8)
ja he, het is net de echte wereld! *richt speciaal stresshoekje in in laadruimte van de bus in voor de radicaal-recalcitranten*