Stress mag best, gezonde spanning is goed Voorbeeld: ik zit op dag10 en kon ongesteld worden op dag 10-12 na IUI
stress is negatieve spanning; spanning is positieve stress. kortom: wat SPANNEND van je temp gieg! maarreh, wat ik nog wilde vragen, waarom dachten ze dat ongi kon komen 10/12 na iui, terwijl meestal 14 wordt aangehouden? met je lf te maken? duimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
kvoel me gewoon een buitenbeentje nu! JA! Ik ben in de relmood! recalcitrante zwangere doos gooit kont in krib!
@gieg: zou idd met pure te maken kunnen hebben? @mil: als de iui was doorgegaan wel? maar giegje pullt gewoon een giegje: iui niet doorgegaan, lekker self doen met losse handen! @limme: seg, buitenbeentje met blauwe plek! gamaar rellen! maar ik ga eerst ontbijten/lunchen/avondeten *
Nog een weekje en dan weet ik hoelang het duurt voordat ik ongesteld word na een IUI, ook al is die mislukt
Als ik uitga van mijn gewone LF dan moet ik vandaag over een week ongesteld worden. Ik had een LF van 17 dagen......