hmmz..... dan, aangezien iui niet doorging, geldt dat nog steeds? of doet puregon nog wat aparts daarmee? temp gaat lekker, dip=super, dus ik blijf duimen!
@ klingel: tsja... rellen... we hebben allemaal van die momenten Nou ik ga zingen hoor lieve schatten...
Zo ik voel me ellendi! Slap en zo. Moet klussen en sleep me van klein klusje via kopje tee naar volend klein klusje. rrrr alverwee lijstje, no niet eens!
ja! ik weet no ! ik zou bijna de ver eten! da da allemaal, ik a werken! (lees: me in de el storten, baas is ek aan et worden)
Ik lust sushiiiiiiiiiiii! Eeeeh maar wat lees ik? Wordt er alweer gesproken over een volgende meeting? hahahaha
Jep. Nou ja, eb anderalf jaar contract. eb wel in november - toen ik et aanbod kree - verteld dat ik bezi was, en dat er dus een risico was dat ik zwaner zou beinnen. Moesten ze even over nadenken, en na paar daen kree ik mail dat et aanbod evenoed stond. EDIT: en dat ze et leuk voor me vonden, was leuke reactie ie. oop er dus et beste maar van, meer kan ik niet doen toc? (En mijn best natuurlijk, als ik straks bein.)
Hahaah nu pas snal ik die vero zonder g en h volgens mij Lim gaat et met titten. Klinkt wel auwi zeg brrrrr
Tja, is mijn oude laptoppie, is alf kapot Maar je ebt m door! En je aat zelf meedoen ook no AA. De backspace doet et ook niet, maar daarvoor kan ik de delete no ebruiken Dit oude bakkie staat nu stoffi in klusuis, kan ik tenminste af en toe forummen (en belanrijke onderdelen en winkesl opzoeken enzo...) Zo, voel me wel aanesterkt! a no rondje aan de sla!