Ik ga effe dorp in met de buuf. Het is lekker weer dus moet het er nog maar even van nemen. Laterrrrr
tuurlijk ga je dan mee Limmetje, niet zo gek doen hoor, we kunnen toch niet zonder jou En tuurlijk gaat klingeltje ook mee
een meeting kán leuk zijn.. maar zoals ik al op mmmmmmmmmmm zei: eigenlijk zie ik ons in onze eerste meeting allemaal met een (beginnend) buikje! dus dat lijkt mij het mooiste moment..
GIL! ik zeg: 9maandenbeurs in februari! 8) @lim: ik jouw zonnestraaltje? jij mijn glow in the darm maanstraaltje! zo en nou gaak in de ka klimmen. vnaaf tjet meisjes!? heb ik gemist. smak!
Ik heb de uitslagen van m'n bloedonderzoek en longfunctieonderzoek, alles is goed Waarom ik zo moe ben is dus nog steeds niet echt duidelijk, al kan het komen door de operaties die ik heb gehad het afgelopen jaar. Nog maar een half jaartje afwachten en moe worden door een andere oorzaak als het kan
dus ook geen rare waarden voor schilklier... gelukkig maae wel verveledn dat je nog zo moe bent, maa rkan natuurlijk te maken met je operaties zoals je zegt, die vergen veel energie om weer aan te sterken
Gieg wat fijn dat alles goed is meis...zal een hele geruststelling zijn denk ik Getver JD niet weer he!