pixman zegt zelf dat ik gleijk 50% moet maar ag ik geef het wel de kans.... even dan heb toch volgende week vakantie... kan ik mezelf de moed aanpraten om te zeggen na een dag terug te zijn van vrij zijn...sorry gaat niet.. nog 25% afhakken!
@Milla: Ik ben het af en toe wel (misselijk na m'n ei), maar dan 's avonds. Zal ook wel iets met hormonen te maken hebben (Maar in mijn geval de verkeerde! Stamp!)
Jij moest natuurlijk ook nog mensen afzetten, ik kon zo naar huis tuffen toen ik eenmaal bij de auto was.
Dat weet ik niet precies, maar als de duivels er vrijdag niet zijn ga ik testen en als de test positief is bel ik de gyn of ik nog vals positief kan testen. Of misschien donderdag testen zodat ik iets meer speling heb met de gyn..........
ik heb het je zaterdag al gezegd, jij gaat nu voor de baas, zet jezelf en kleine voor op alles voor jouw bestwil! Probeer 75 en als niet gaat gelijk naar de 50 (en als dat niet gaat nog minder) niets om je voor te schamen!
ja das wel slim gieg, misschien krijg je hem wel niet meteen te pakken en wel belangrijk om te weten!
24 uur p.w ...das 3 dagen dus van 8 uur ik wil dan 3 dagen van 6 uur.. en als dat niet gaat 3 dagen van 4.
Dat weet ik niet, ik heb er nu geen last van. Maar in de rondes dat ik het wel had werd ik ongi, dus waren het niet de goede hormonen. (Of gewoon iets heel anders, dat kan ook nog ) @Gieg: Kun je niet voor het testen bellen? Lijkt me zo vervelend om posi te testen, stiekum blij te zijn en dan te horen van gyn dat dat nog restjes zijn van de medicijnen. (Stel je je al die zielige pruilende busmeisjes een voor...)