Haaaai meissies ben ook weer even van de bank gerold. Pffff heb al weer een hele poos geslapen. @ Pix, wat goed dat je hebt aangegeven dat je minder wilt werken. Goed dat je aan je kleine meissie denkt en aan jezelf natuurlijk! Sjapoo @ milla, tegels zijn erg mooi natuurlijk, we hebben 2 verschillende wandtegels, 1 grote witte strakke hoogglans tegel van 30 x 60 en een antraciet tegel van 15x 60. Word erg mooi hoop ik. @nikita, nieuwe foto's? ik ga meteen kijken. Ben de rest al weer kwijt
@Nikita met sokjes: Yeah baby! @Tisch: Die Gordon van je is wel een beetje crimineel @all: ga de bank opzoeken. Tot morgen!
vriendinnetje van mij had 9 dagen na iui posi test door medicijnen maar weet dus niet hoeveel dagen t duurt voor uit je lijf is. Bij haar was t wel volledige poging misschien dan ook weer anders, ze was niet zwanger.
oh oke.. maakt toch niet zoveel uit eigenlijk - niet belangrijk is ook maar halve maand waarschijnlijk
Remmie, joe hebt zwangerschapsverlof! Gefeliciteerd! Lekker genieten vooral deze week met mannetje nog thuis!
nikita groeit goed zeg.. als je fotos nu kijkt en fotos na geboorte... yeahh.. onze 1e busbeeb is gewoon een toppertje.
ik heb zo een vermoeden dat ik een buik heb waar het op het laatste lootjes erg enge deformations doet....
zo een buik die raar beweegt. begin nu al beetje disvorming te zien als meisje langs beweegt.. kan ook mijn verbeelding zijn wacht maar af
oh bedoel je dat lim. ja klein buik vergelijken met andere zwangere die minder lang zwanger zijn dan ik