jippie remmar verlof, genieten! Pix, hier ook aan de buitenkant bewegende buik, dacht eigenlijk dat iedereen dat had....
@remmar proficiat met dat vandaag je verlof is ingegaan.. Lees net een lugber bericht op het nieuws. Vrouw eet vriendin op.. http://www.telegraaf.nl/buitenland/3491 ... html?p=1,1 kanibaalisme bestaat dus nog steeds.. hmm volgens mij is iedereen heel thuis gekomen na de meeting toch?
Begint ook wel saai te worden dan hoor haha... Ohw, ben echt zooo blij! Merk nu gewoon dat ik de laatste tijd gewoon over mijn eigen grens ben gegaan.. ben gewoon kapot! (maar stiekum geef ik dit lekker nog niet toe, heb ik geen zin in... ) Ja, gezellige dag gehad met mn collega's en bewoners! Allemaal dikke kussen gehad en gewoon genoten van het samenzijn en zo.. Heerlijk, zo'n dagje!
Jeeeeeeeeeeeeeuuuujj! hihi.. hier ook hoor! en soms ook wel zoooo hard dat ik denk: die komt gewoon door mn vel naar buiten.. haha.. ben je alweer een beetje bijgekomen van zaterdag? een beetje dan?
@remmie je bent er blijkbaaar allang aan toe. Fijn dat het zo'n leuke dag was. En nu lekker met de beentjes gestrekt! Ik heb trouwens nog even je hyves na zitten pluizen of ik die ene nog zag maar ben blijkbaar in de war met iemand anders want ik kan 'm niet weervinden.
rems verlof? waarom hangt dat nergens 3 weken van te voren zodat mensen bezwaar kunnen aantekenen? nou?
@ bow: achja... ben gewoon beetje eigenwijs soms.. haha... ik moest er eigenlijk wel erg om lachen.. haha.. wie?!?! maar die ken ik nie.. haha.. @ gieg: hihi.. idd! nu kan het nog... Ik moet zeggen dat ik jou anders had verwacht eigenlijk... hihi.. grappig he.. (je bent kleiner en dunner en knapper)