Trusten alle lieve busmeisjes! Ik ga ook lekker slapen (en morgen lekker uitslapen.. hihi.. whahaha...) Dikke smakkert!
remmar verlof, joehoe! lekker meid. slaap lekker meiden. hier komt ei eraan (of is net geweest, dat weet ik nooit), maar gister en eergister nog geklust. Nu morgenavond nog en het komt helemaal goed
He meisjes, Ik ga slapen. Manlief is in hotel, ik dus remy! Kan ik lekker dwars in bed als ik zou willen. (Wil ik niet, ik wil met manbeest in bed ) Bow: bang voor baan omdat ik nu zo missuluk ben ineens... En: 2e verd is helemaal af. 1e verdieping moet nog stukje geverfd en vloer leggen (vanochtend mooie zaag voor besteld, jeeeejj!). Bgg moet alleen nog helemaal voor de 2e keer geverfd. Daarnaast nog troep van de stucadoor opruimen. Hopelijk is huis verhuisklaar vóór ons weekje vakantie volgende week (wordt pittig als ik zo slap blijf ). WC en badkamer vergen nog wel wat werk: (bijna niet van mij ) stuccen, tegelen, alles erin plaatsen. Dat zal dus bepalen wanneer we over gaan. Zal wel half april worden, na 1 april natuurlijk nergens meer tijd voor met nieuwe baan. Ik ga slapen, smak allemaal!
dag MeiSJES hier nachteklingel weer. was druk en stressy dagavondnachtje. wekje. @jullie: wow ik kreeg een soooo 2008 gevoel; ik moest 20 paginas bijlezen leek het wel! dacht bij veel; iiii hier moet ik op reageren, maar, ik doe dat lekker morgen. nu een chilldowndrinkje en dan naar bed... @tisch&milk&plien: zijn we nu allemaal aan t klusserde-ei-en? wat goed! hier krolse toestanden. zat ik soms wel eens te rekenen ' iiii het is al 3 dagen geleden' is het nu meer ' iiii tevaak sexy time is niet goed!' YEAH BABY YEAH! knuffel! klngl
Goedemorgen allemaal! Alhoewel goed...... het is nog veeeel te vroeg om beneden te zitten, maar ik ben klaarwakker. Straks de meiden naar school brengen en daarna een paar uur bij de kapper zitten
wat ga je doen dan dat je paar uur nodig hebt? mogge gedoucht, aangekleed, en nu duimen dat er niet teveel verkeer op weg is.. moet lukken in zo'n 2.5 uur van hier tot in utreg te belanden.
Ik krijg een beetje krullen in mijn haar, wat ik kort geleden al heb laten doen in een ondersteunende permanent laat ik nu als permanent zetten. Mijn haar is flutloos en met wat krullen erin lijkt het snel een stuk beter. Geen stijve krullen dus! Hoelaat moet je weg?
half 7 op zijn allerlaatst... krullen is leuk trouwens... dat vroeg wakker worden ehm... symptoompje ? je temp ziet er ook heel mooi uit.. maar hb je nu dan te vroeg getempt of toch op normale tijd?
Heb hem van vandaag nog niet ingevuld, maar heb te vroeg getempt en was 37.8 Dus nog steeds netjes Om half7 is het vast nog wel rustig op de weg, hier in ieder geval wel maar dat zegt niet zoveel