das gruningen... daar is het altijd rustig op de weg met af en toe peerd en wagen Moet langs eindhoven zo.. daar is het altijd maar afwachten... tis zowieso drama over A2.. maar goed.. kan ook via nijmegen rijden, maar dan loop ik vast op A12... maakt dus niet zoveel uit. we zullen zien, tis daar bekend dat we vanuit zuiden moesten komen.
Yep Eerst gingen we in een ander bad, voordat t begon, en die was KOUD! Gelukkig was ons bad veel warmer!
ben beetje ongerust.. werd wakker van een rare geur in het huis... Beetje geur van smeulend plastic. Kan er maar niet achter komen waar die geur vandaan komt! Ben als de dood dat ik straks naar werk gaat en dat me huis affikt.. ben er niet gerust op maar weet niet wat ik moet doen... tips?
Je zou apparaten die in stand-by staan helemaal uit kunnen zetten en even kijken of je pc naar smeulend plastic ruikt. Komt het niet van buiten die geur?
geur komt niet van buiten... Heb schoonpa gebeld en die komt zo deze kant op... de schat! Vertrouw het gewoon niet. En vertrouw mijn neus ook niet want ik ruik alles! Heb alle ramen tegenover elkaar open gezet om beetje door te luchten.. straks is het koolmonoxide ofzo en lig ik hier zo gestrekt..
hij zal nooi zeggen nee ik kom niet.. hahaha Maar ruik het nog steeds ondanks dat alle ramen tegen elkaar open staan.. echt een vreemde geur..
ruikt naar smeulend plastic.. zoiets.. Begint nu iets minder te worden omdat alle ramen opstaan.. hoop dat die lucht er zo nog hangt dat ie het ruikt anders denkt ie echt dat ik paranoia wordt..
Ik bedoelde wat er naar smeulend plastic ruikt De meiden moeten naar school, dus ik ga er vandoor. Tot straks!
morgen meisjes... giegel, spannnend je temp nog steeds hoog hoe maak ik trouwens zo'n kaartje bij FF dat je alle cylussen door elkaar heb ? ik heb namelijk weer 5 dagen gratis VIP natjes, heb je al gevonden wat je rook ? ik zou dan ook als de doods zijn hoor om naar het werk toe te gaan ! small, haiii, is je kleine meid al wat beter ? hoe gaat het voor de rest met jou ? mezelf: weer zo'n beroerde nacht gehad harstike heet en weer om 4 uur wakker ggrrrrr
Meuning ladies! @natjes: kijk eens in je prullenbak of daar niet een lucifer heeft liggen smeulen. Ik heb dat ook eens gehad! Oom erbij, gas gecontroleerd, bleek ik gewoon de vuilniszak zonder het te weten in de hens te hebben gezet en dat was vanzelf weer uitgegaan. @all: ik moet rennen naar werk: doelstellingengesprek! Whatever that may be...
@ Juudje, gister je helemaal vergeten te feliciteren met verkoop Smartje Hoera, ook geen zorgen meer daar over. @ Pixje, gewoon alleen doen wat je kan, kan je maar 50% , dan maar 50% simpel. Jij en beebje gaan voor. @ Giegje, pfff, wat een zenuwen toch maar weer. Kanje door die P.... ook vals posi testen? stom. Je hebt wel heeeeeele mooie temp. Ondersteunend permanent heb ik ook eens laten zetten, eindelijk van dat slijle haar af. Straks wel foto op MMM hoor @ Nrg, hi hi dus lekker gezwommen, pff sommige tot week 39 zwemmen wow. @ Remmie, hoera, verlof nu even genieten voordat beebje komt. @ Female, mooi heh moeder liefde (ouder liefde) Als je beebje is geboren gewoon de mooiste beeb van iedereen @ Milky, eitje weer goed benut ) goed zo @ Vero, schiet eindelijk op, hopelijk kunnen jullie er snel in @ Klingeltje, ha ha ha, nog steeds krols @ Natjes, oorzaak geur al gevonden? ik ruik ook aldagen iets vies... was het de hijacint, die ik normaal hartstikke lekker vind ruiken. Fijn dat schoonpapa even komt checken. @ Gabbeltje, weer beroerde nacht, vedorie, das niet fijn, grrrrr @ Elke, succe smet gesprek Kleine meid nog steeds ziekjes, vanochtend 37.5 dus dnek dat ik rond lunch tijd kleine meid mag ophalen van kdv omdat dat koorts weer boven de 38.5 is. verder met mij ook wel goed. gister nog atbsteun voor kinderstoeltje gekocht, apst zitje tenmisnte normaal achterop mijn fiets. Heb gewone fiets, maar door ATB stuk past kleine meid ook werkelijk in zitje Heb zo'n zin om het uitteproberen
Volgens mij wel Milla.... Ojee klingel Trouwens nog iets...... bleeeeeehhhhh Werd vanochtend wakker, gewoon 2 lekvlekken in mijn bed. Die gekke borsten van mij hebben gewoon liggen lekken, 2vlekken groter dan een 2 euro munststuk, grrrrrrr
@natjes: ik zeg... jouw zwangere neus ruikt waarschijnlijk teveel... @gieg: jaah... mooie krullen! Wil ikke ook! @elke: succes met je whatever that may be gesprek dan maar..! @lim: wow... pas half zeven aanrijden en langs eindhoven moeten, en daarna nog langs den bosch om bij utrecht te komen... ik zeg succes, maar jij staat denk ik keihard in de file vandaag. Ik hoop op een geluksdag voor jou.. [-o< En nog een hele nieuwsgierige vraag: wat ga je doen dan..? @gaby: stomme medicijnen! Knuf voor jou, kun je misschien overdag een paar uurtjes pakken dan? Je moet toch een keer slapen..? @debs: joehoe... @small: ach arme kleine meid..! en wat vervelend dat je haar dan toch weg moet brengen.. @de rest: knuf @me: heb me toch een enge dromen de laatste nachten. vannacht weer een hele wildwest. De nacht ervoor ook al. (nee de test was niet de enige droom) Weer iets waardoor ik hoop krijg...
@ Milla, ja ene kant wel, ze is dan net niet ziek genoeg 's ochtends en ze vind he terg leuk om te spelen met der vriendjes op kdv. En aan andere kant ben ik altijd de gene die dan thuis moet blijven. Dit omdat mijn werk makkelijker kan afzegen dan Smallman zijn patienten. Maar vind het dan ook wel fijn om der lekker te verzorgen hoor. Liefst was ik evengoed met der thuis gebleven, maarja, kost wel wat vrije dagen zo. Maar hou er rekening eme dat ik dus tot lunch werk en dan kleine meid ga halen.