goedemorgen ik denk dat mijn ei gesprongen is vanmorgen had me toch ineens pijn daar beneden vanavond mannetje nog maar eens lief aankijken verder heb ik alles wel gelezen maar ben het ook alweer vergeten knuf voor iedereen
iedereen een goedemorgen! 25 weken vandaag! Ga even een kopje thee bij mijn oma doen, het is zo lekker weer dat ik er denk ik maar even mee naar buiten neem. Heb lentekriebels! Debs, waar ben je?
een klein vraagje... wie is heel goed in commentaar leveren... whahahaha De meeste van jullie, maar ik bedoel gericht commentaar leveren en mij wilt helpen met mijn scriptie. Je hebt wel even de tijd nodig...
@ Lautje, veel plezier bij oma, lekekr heh die lente kriebels, wil ook wel lekker naar buiten @ Yd, Sorry, ben niet goed in commentaar.
het gaat over vrouwen in de islam... je hoeft er niets van af te weten. Commentaar is aan de hand van een aantal vragen... wel geteld 4
ik heb namelijk moeite met de grote lijn en heb iemand nodig die even kan kijken of de stappen die ik maak niet te groot zijn
Haaaaaai Zuurtje, ei gevonden? yeah! Smallie, meissie nog beetje ziekig? vanmiddag lekker vertroetelen. Lautje, ik wil ook naar buiten het is zo'n mooi weer! Lief dat je met je oma gaat wandelen. Gieg, naar de kapper? Straks wel effe nieuwe foto op mmm dan he Elke, rense!
ff heeft ei nog niet gevonden maar dat komt wel strakjes maar even stoffen, zuigen en dweilen hier oh en wc moet ook nog eerst even wachten tot mannetje thuis is, kan die mooi even helpen opruimen zodat ik straks kan schoonmaken als hij vergaderen is
Goedemorgen meisjes! Hoe is het hier met iedereen? @ zuutje: oeeeh... ei gesprongen! @ milla: jemig, wat ben je toch allemaal aan het doen in je dromen?! Vreemd.. (hoewel het me wel bekend in de oren klinkt, maar je geen valse hoop wil geven..) @ lau: gefeliciteerd met je 25 weken! JEUJ! Heerlijk he, dit weertje?! werd er vanmorgen ook spontaan vrolijk van! Veel plezier bij je oma! @ jd: vrees dak je niet kan helpen... @ natjes: en? is het al gevonden? (ik vertrouw mijn neus blindelings zwanger of niet.. ) @ gieg: Wat doe jij zo vroeg wakker dan?! Veel plezier bij de kapper! Is het mooi geworden? @ lim: succes op de weg vandaag! Ben je beetje heel overgekomen en weer thuis gekomen!? @ smallie: rare (.)(.) heb jij hoor (grapje!) Is toch heel normaal?! Nog niets van KDV gehoord? Ben benieuwd.. zou wel lekker zijn als ze vandaag gewoon kan blijven, toch?! @ Gaab: das ook niet fijn dat je elke keer zo vroeg wakker bent.. niet grappig! idd, misschien vanmiddag ff tukkie doen!? @ elke: succes met je gesprek! Hoe is het verder met je?! Misschien gek om zo te vragen (maar ben toch wel benieuwd), maar vond je het niet 'dubbel' / raar / apart om zaterdag met ons af te spreken (en dus ook veel zwangere buiken), terwijl het een gedenkdag voor jullie en Charlotte was?! @ pix: hahaha.. idd, alleen andere taal ja hihi.. @ milk: oeeeh! ook ei geweest! JEUJ! nog ff klusje klaren vandaag en dan mag je weer wachten.. @ vero: nog beetje geslapen vannacht?! (zonder je mannetje) Jullie schieten al wel lekker op met jullie huis! Leuk om te horen waar jullie mee bezig zijn en hoe hard t gaat! Nog steeds misselijk?! bleeh.. hoop voor je dat t gauw over is... En blijven eten! Hoe moeilijk dat ook soms is... (en ookal is dat voor je gevoel 'veel' wat je dan op een dag eet..) @ krolse kling: whahaha.. moet wel erg lachen om je uitspraak: tevaak sexytime is niet goed.. haha.. Ach, wat is teveel?! @ all: heb gister te horen gekregen dat nicht van ons zwanger is! Ze waren 1,5 jaar bezig voor een kleine en nu is het gelukt! Ben zoooo blij voor hun! (bij hun beiden was alles goed, kwam uit onderzoeken.. dus erg frusterende periode geweest voor hun beiden ) Dikke smakkert!
Ow ja natjes, ik ben ook benieuwd wat het is. Wij hadden dat laatst thuis ook, maar kan nu niet meer bedenken wat het bij ons was. Achteraf dacht ik oww dat rook ik toen maar kweet het niet meer. Heel lief trouwens, zondag belde mijn nichtje, ze had nog spulletjes voor mij voor de baby. O.a. maxicosi, babygym pamperemmer enz. Of ik die wilde hebben. Tuuuuuurlijk Vond het wel lief dat ze aan mij dacht, dus die moeten we nog een keertje ophalen.
Heeej Remmie, lekker uitgeslapen? Leuk nieuws voor je nichtje zeg! Die zullen ook wel superblij zijn.