@ bow, das handig zo'n nichtje! Altijd goed, toch?! Ja, echt wel! Werd rond half 9 wakker en toch zag ik het zonnetje al schijnen! heerlijk! Ja, echt wel! Ze zijn nu 6 / 7 weken zwanger, maar konden het gewoon niet meer voor hun houden! We wisten ook al een tijdje dat ze bezig waren, dus dan is die stap misschien ook wat kleiner om het te vertellen! Maar ze zijn er zooooo blij mee dat ze het echt niet meer voor zich konden houden! Het is ook gewoon supernieuws natuurlijk! @ nai: gewoon een keertje tussendoor blairen
Hmm, als ik helemaal niets doe, zit ik alleen maar somber op de bank. Het is meer bezigheids/afleidingstherapie. Gister nog met VK over gehad. Het is toch het beste gewoon door te gaan met dingen... Kost me veel energie, maar is fijner dan huilen... Consternatie nog niet helemaal voorbij. Ik blijf veel voorweeën hebben, dus doe het nu wel wat rustiger aan. En zo verstopt als ik maanden heb gezeten, zo hard werken mijn darmen nu. Heeft oxytocine ook geen posi invloed op je darmen...? Dat betekent dat het bevallingshormoon toch beetje bezig is...? Ach ja, hoop doet leven. Ga er nu al weer vandoor. Ga Suz Alto bestellen! Laat later deze week nog wel wat weten. Tis best gezellig hier, zo met grote man thuis te zijn. Tot gauw weer! PS: in tegenstelling tot Nai, lees ik effe niet meer. Heb op laatste pag van mijn laatste bericht gekeken en verder even geen puf. Sorry. Volgende week beter! Als ik dingen moet weten, hoor ik het graag!
@juud veel plezier met suz alto bestellen @remmar heej vakantieganger Ooh jah ik heb vannacht gedroomd dat ik voor geslachtbepaling bij de echopraktijk was en dat het een jongen was mannetje had laatst een opeens een beeld van een meisje in zijn hoofd..
Hee Juud, fijn dat je lekker even thuis kunt zijn met je man samen! Vervelend, denk ik toch, van die onrust in je buik? 34 wk is toch wel wat vroeg, laat je meisje nog maar even zitten hoor! (Al wil je graag van die buik af...) Remmar, fijn voor je nichtje zeg! Bow, lief van je nichtje! Klusmeiden: zet m op hoor! Hier: lekker geslapen. Behalve dat ik weer vroeg wakker werd en met schrik dacht aan alles dat komen gaat. Wat er nog in het huis moet, nieuwe baan, zwanger, en dan een kindje... Had er wel stress van ineens Ik blijf toch wisselend blij en wisselend ontzettend twijfelig. Natuurlijk ook omdat vriendlief het nog niet echt ziet zitten. Werd trouwens niet misselijk wakker. Heb ervan genoten door lekker in bed te blijven en mijn boek uit te lezen. Heus uitgeslapen dus, was fijn! Nu gaat het ook nog, dus hopelijk dat het zo blijft vandaag. Voor iedereen: fijne dag vandaag!
@ Remmie, ja zou fijn zijn als ze lekker kan blijven spelen. Is ze echt ziek dan is vrije dagen inleveren niet erg, amar zo net wel/niet is vervelend. Heb net even genbeld en gign tot nu toe goed. Ze was lekker aan het spelen. En lektieten, tja die horen er wel bij, maar had het deze zw nog niet zo erg meegemaakt dat het echt vlekken gaf in bed. Gefeli met nichtje, at leuk dan heh, ej gutn het ze zo en dan is het eindelijk zo ver. @ Juudje, denk ook dat dat het best e is dan ja, bezig blijven anders te veel tijd om te gaan piekeren en somber te worden. geniet nu maar lekker van grote man even fijn thuis. Ochjee, toch al voorweeen, klint toch alsof je stiekem al bezig bent met bevallen... AL vk gebeld voor info? Hopelijk blijft ze toch nog even tot 37wk zitten, hoeven jullie niet in ziekenhuis te blijven etc. is toch beter voor je meisje. Veel plezier met auto bestellen. *dikke knuf*
heb wel teruggelezen maar ga niet reageren.. sowwy.. heb lg gebeld vanochtend.. 75% werken dus vandaag.. 13.30 - 20.00 maar weet je dat in mijn hoofd dat te lang voelt.. heb toch een groot vermoeden dat ik er niet overheen kom en morgen toch al 50% aangeef.. en dan na mijn vakantie weer moet aanvoelen hoe dat 50% aanvoelt. morgen is mijn moeder in NL. vind wel spannend.. kan leuk worden maar ook weer niet.. net hoe ze zelf besluit met mij om te gaan.. is altijd afwachten.
mhh.. lastig he.. zo'n relatie heb ik ook lang gehad met mijn moeder. Nu is het gelukkig wel goed, hoop dat dat bij jou ook nog eens gaat komen! *knuf*
@Juud je zou idd denken dat het al een beetje begonnen is. Veel plezier met Suz. Alto bestellen! @nai, weet je zeker dat het er geen 2 zijn? @milla, ga jij nou beginnen aan je voorjaarsslaap? @veronika, jeej niet misseluk! Goeso. Misschien valt het straks nog wel mee met nieuwe baan. Komt goed schatje @smallie, gelukkig vermaakt je meissie zich nog lekker @pix, oww ja kan me voorstellen dat het spannend is je moeder te zien, Hopelijk leuke tijd samen. Hopelijk lukt het werken straks ook beetje, anders idd minder!
dank je schat. je is lastig.. doordat ze zo ver weg woont kunnen we ook eigenlijk niet echt goed opbouwen of zo.. ben benieuwd ook hoe ze met mij als zwanger vrouw omgaat.
@pixie ik hoop dat je moeder wat meer voor je kan betekenen nu je zelf moeder gaat worden! @bowen gheheh jaaah dat weet ik zeker
Doeg pixie! @yadi de cd Awake van de band Live begrijp ik dat goed ? en externe harde schijf altijd handig
hallooooo lieve mmmmmmEIsjes! tis lente! ik ga zo de tuin in gillen, maar eerst even dit: @natjes: wii, is rare geur getraceerd? idd iets smeulends in vuilnisbak? goed dat je even schoonpapa hebt laten komen.. geen risicos nemen! @small: lektitt'n? oei, dat lijkt me niet leuk! maar- het is een goed teken toch? @juudje: nog steeds wee-dingen? *iiii*! spannend! doe je wel extrs rustig an dan? en leuk van de alto! ha! @pix: als 75% teveel voelt, dan moet je echt naar 50% gaan hoor.. ik snap dat je je groot%sterk wilt houden, maar luister naar je lijf! (.. segt sij die daar ook een jaar voor nodig had ) enne, je mama? afwachten dus hoe haar humeur is? ik hoop dat jullie een goede ontmoeting hebben.. knuf! @gaab: nachtbraakster! wat is dat nou? irritant, van die stomme C. ohnee toch wel brave C want die gaat je helpen zwanger worden... @milla: rare heftige dromen? whoei! en hoe voel je je verder? happy? enne: geen stress in bus, maar....stress op werk zal er altijd heersen zolang adolf stalin daar heerst. werkelijk waar, ik moest er gewoon om lachen (goed he) het was gewoon een foute klucht! jullie zouden het eigenlijk eens moeten zien. het is waanzin. @natjes en nrg: lekker gezwommen trouwens? lijkt me heel lekker voor jullie en beebs! @limmmmme: rit naar buthut overleefd? en hoe was het? @giegje: heej, je temp gaat lekker he! ben ik nu dement, is het aantal dagen tot testen minder geworden? @small: en, smalliemeis kunnen blijven? @elke: working girl! rustig aan hoor! wanneer krijg je uitslag bloed? en en? proberen niet teveel te piekeren over progest? hoe onmogelijk dat ook is, stamp! knuffel! @remmie: jaaaah verlof! wat heerlijk! lekker broeden, chillen, voorbereiden en de laatste weken ' met zn 2 ' spenderen.... ga je nog iets speciaals qualitytimerigs doen samen? super trouwens van je nicht, na 18 maanden eindelijk zwanger! *dat geeft de busbeeb moed* @bowowow yippy yo yippy yeey: heey! hoe broed joe vandaag? gaatie lekker? super van je nichtje, dat scheelt mooi als je dat soort dingen niet meer hoeft aan te schaffen! @zuurtje: ja, ei gesprongen vanmorgen? dan zou ik mannetje liever vanmid proberen te bespringen nog! ! enne, heb jij altijd zo lang van dat vruchtbare slijm? ik heb het hier nog niet gezien ondanks krolse miauw.. @lau: ha! 25 weken al! feli! en wat leuk, met oma naar buiten! heb joe een lieve oma? in de buurt ook nog? wat fijn! en ben je weer helemaal bijgekomen trouwens? @gabbel: leuk, VIP FF! je kan bij ' analysis' (in linker balkje) kiezen voor chart overlay. dan kan je max 7 maanden over elkaar heen laten lopen. is leuk! @yadi: ik ben wel goed in teksten regideren, alleen ik komende dagen amper tijd! heb rare week met veel heen en weer geren, vergader, en ook leuke dingen trouwens. heb je al een (ander) ' slachtoffer ' kunnen strikken? @plien: ei besprongen? sexy time gehad? @milkje: haay, hoe gaatie? jij ook ei POINNGGG? voel je je happy? @tisch: zie plien, ook ei gesprongen? zitten we allemaal weer op een kluitje begin april: geselli samen hysterisch doen! @female en nikita: hoe gaat het met jullie? wanneer gaat nikita naar huis? en wat doet ze het goed he! trots! @alice: en jij, ook fijn aan het broeden? alles wel? @nai: hai! het gaat weer snel de laatste dagen he! zou het een boost zijn na de meeting? hoe gaat het met jou? alles goed met broed? @vero: ha wat fijn dat je niet meer missuluk bent! maar de onzekerheid blijft nog wel he... het zal ook wel wennen zijn denk ik; ' opeens' krijgen jullie een beeb! wanneer hadden jullie nu samen vakantie? dan eens lekker praten over alles? veroman zal zeker omgaan, en zelfs smelten, let maar op. als ie eenmaal doorheeft (lees: ziet aan joe (buik)) dat hij een MENS heeft gemaakt, word ie vast zo'n trotse beschermvader. no worries meisje..... wel een dikke HUG! @pipje: hoe gaat ie? je bent druk he. doe je wel beetje kalm an? en ben je happy? ohja: NIET VALLEN! NIET VALLEN! (oook een voor limmelim) @cin: ja! hallo! en hoe is het met u dan? gyn nog gegild? wat is joe temp vastbesloten gelijkmatig seg! goeso! @marientje: waar ben joe? @miranke: hoe is het, duiveltranen gelaten nog? mok.... knuf! @pfoe, nu weet ik het even niet meer hoor! ik ga wat eten en thee-jen. moet wat beter eten en gezonder. merk dat ik de laatste maanden nu ik minder werk wel meer eet dan anders, das wel gezond voor mij! ben voor mijn doen zelfs best wat aangekomen lang leve 3 dagen werken @ei: ovu test is net als gister, dus zal morgen wellicht posi zijn? dan ei donder of vrij? hopsa! knuffel met lentegevoel!