hmmm, daar had ik geen rekening mee gehouden.... Bevallen in zomer lijkt me ook wel minder.... vorige keer in Feb. bevallen was wel goed maar ga ik niet op wachten natuurlijk
Iemand trek in een balisto, ontbijtkoekje, noddels, wasa sandwich met kruidenkaas, ik wil bolletje luchtig koekje, special K reep, een bosvruchten fruitkick. een sultana bosvruchten of een stukje caketaart met vanille room?
Bevallen vind ik niet zo erg Toen ik hoogzwanger was lag er ook sneeuw en was iedereen bang dat ik zou vallen met mijn dikke buik Maar uiteindelijk kom je toch wel in het ziekenhuis als het glad is ofzo, desnoods met een ambulance.
Neuh...Ik heb net twee stukjes Cote d'Or Truffé Puur op... En daarna nog maar weer even gekeken hoeveel calorieën daar inzitten, zodat ik niet nog een stukje neem. Gelukkig heb ik appels! Heb jij dat trouwens allemaal op je werk liggen?
*gooit de hele inhoud van haar ladekastje bij smallie inder schoot* zo meis eet smakkelijk sorry limmetje heb geen meloentjes meer in de aanbieding (die heb ikzelf al op zitten eten)
Wow dat klinkt lekker! Heb eigenlijk nergens zin in, maar nu ik dat lees......... Gelukkig heb ik het niet in huis, heb ik geen auto voor de deur en ga ik niet nog een keer op de fiets naar de supermarkt.
Met een ambulance, brrrr. @Gieg en lim: hoe vonden jullie de tweede keer zwanger zijn? Ik merkte aan m'n schoonzusje wel verschil bij de tweede zwangerschap, die vond ze volgens mij niet echt leuk.
@ Cin en Giegel, was wel gevallen met dikke buik.... maar mijn gelukkig op mijn zijkant.... en zoals je zegt, je komt er wel hoor
Op dat moment maakt het je niet meer uit hoe je in het zh komt Ik heb niet echt een normale zwangerschap gehad de tweede keer. Alles verliep moeizaam bij zowel mij als ukkie. Bij anderen die ik ken verliep een tweede zwangerschap juist niet veel anders dan de eerste, maar was het wel wat zwaarder doordat er al een kleine was die ook zorg nodig heeft.
Noodles! Lekker! Ok, hopelijk gaat het bij de derde wel beter dan Gieg! Ik vroeg het me gewoon af omdat m'n schoonzusje nogal vreemde uitspraken deed tijdens de tweede zwangerschap, terwijl ze de eerste keer superenthusiast was.