ja lekker he ben echt geen snoepdoos hoor NEEHUEEE hahaha als je me je nr ff pbt dan sms ik je wel ff hoor....hahaha net als bij de rest....heb je opgeslagen doeiii Debs
ik de 13de juni en verders is er niemand in juni jarig binnen onze fam..dus lekker rustig maandje wat verjaardagen betreft dan
Ik 15 juni als ik nu zwanger ben en hier is ook niemand in juni jarig Wat dat betreft zou ik het wel erg fijn vinden, omdat de andere verjaardagen al zo dicht op elkaar zitten.
*begin egobericht* Pff heb zere (.)(.)......... Dit zegt niks, want dat heb ik elke maand maar heb het idee dat het erger is dan andere maanden. *einde egobericht*
jaaa gieg ook gekneusde (.).. gaat goed @cin: 2e zwangerschap was zwaarder dan 1e.. kwam niet van pot af door overgeven.. bij 1e ook, maar kon ik nog wat intomen door van verschillende dingen af te blijven. Verder had ik al hummel rondlopen van bijna 2 die alle aandacht vroeg, dus nee, zw 2 vond ik niet leuk.
biw.... zo ik zit met een lekker chocomel, warm natuurlijk... Mijn (hopelijk) datum zal zijn: 14 juni... lol voor een sms stuur je maar ff een pb-tje Nog even wat wijsheid De mens zal heus ooit wel voet zetten op Mars. Het zullen dan waarschijnlijk wel militairen zijn. Zij zijn immers al honderden jaren bezig met mars-oefeningen
Zo, weer een terugleesbeurt achter de rug... Huh, meeting? Mogen al zwangere augustusbeebs dan ook komen? Enne beurs idd druk, maar horecagelegenheden altijd te vinden! Ik ga maar niet voor een junibeeb, want dan moet ik wel heeeeel erg overtijd raken. Wat mis ik over donaties? En zo'n la als Debs wil ik ook wel. Heb net weer frikandelbroodje naar binnen gewerkt...
Ja of niet natuurlijk, omdat ik elke maand gekneusde (.)(.) hebt...... Over een dikke week weten we meer
Ik vind het nu bijna nog spannender, al die tests, dan in augustus zelf. Uiteindelijk wordt de bus helemaal ROZE