ben er weer eventjes Oja, Gaby ging toch naar huis van je schoonvader zodat je vriend daar kan klussen.... Veel plezier het weekend Heb net groet pies pakket binnen gehad 75 ovu + 25 zw testjes mannetje was vandaag druk bezig met huis verven dus geen eten gemaakt, is nu pizza halen, jammie ha ha
hmmm lekker pizza zo zo dus jij kan er ook weer lekker tegen aan met je piesparket hahah haha ja ga naar het huis van me schoonvader lekker aan het water kan alleen niet in de sauna en jacuzzi zat ik me echt op te verheugen haha lekker relaxe maar limmeke herinnede me eraan dat het niet mag als je miss zwanger ben
Hmmmm jammie, Smallie Pizza is lekkkuuuurrrr Hier staat zuurkoolovenschotel in de oven. Jammer Gaby dat het niet mag, in ieder geval veel plezier!
ja Gaby, dan mag je niet dan, beter het zekere voor het onzekere. owwww, klint ook lekker Bowen. Pizza was heerlijk 1/2 Boston Fishy zonder tonijn en 1/2 californian veggie New York Pizza is hier nog geen 5 min. vandaan.
oh trouwens, hahahah heb nog een verhaal, wat me nu weer overkomen is . Ik werk in het basisonderwijs, heb nu groep 3. Zat ik vanochtend aan mn bureau en vraagt 1 van de 2 meiden die voor me zitten: juf heeft u kindjes? ik zei nee, en de ander vroeg: maar wilt u wel kindjes? Dus ik moest een beetje lachen hahaha, ik zei ja. Dus de ander vroeg weer; wilt u dan een jongetje of een meisje. haha ze gingen er helemaal serieus vragen over stellen. Vond het wel grappig groetjes jolan
wat is er veel geklept vandaag zeg! Heb niet alles gelezen..was me iets teveel! Ga nu lekker shoarmabroodjes eten met megaveel knoflooksaus! baaay baaaayyy!
smakelijk Natjes.. eten maar weer pizza, kheb niet de moed om nu te koken.. zucht.. ventje staat weer in file.. dus kan nog wel ff duren voor die er is.
Grrrrrrr ben ik net aan het flossen, flos ik mijn kroon eruit! Ieehhhhhh Ik heb al zo'n hekel aan de tandarts snik snik
Het weekend is begonnen ! Dus alle mensen die normaal op hun werk schrijven die zijn er maandag weer Ik doe beide maar niet altijd
nou lim, net weer getest nog steeds negatief. Ik denk dat mn ei dit keer nog later komt . stomme testen!
joehoe dames ik ben gewoon online hehehe schoonpapa heeft zzijn laptop thuis jolan echt balen dat je je ei niet kan vinden !
Hallo allemaal, Nog nieuws hier? Spectaculaire dingen gemist? Ik had maandag al een solli gesprek maar heb s middags nog 1! Bij een ander! Moet maandag ook even naar de dokter, mijn ontlasting is al 2 weken zwart en dat schijnt niet goed te zijn. Is sinds de miskraam maar dat zal er wel niets mee te maken hebben....
het is zeer frustrerend, maar misschien heeft het ook met mn stressen te maken :s erg moeilijk om er niet aan te denken vind ik..... heeft iemand een keer heel de maand geen positieve o-test gehad? lautje: dat is minder van je ontlasting ...... goed dat je naar de dokter gaat