En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    ja ik heb een heel goed gevoel maar ik wil mezelf niet de hemel in prijzen om al me klachtjes op het forum te zetten want als ik wel ongie word is het weer een hele grote terleurstelling :(

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    deel toch je klachtjes maar eens met ons.. dan oordelen wij wel :)

3. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland

dat weet ik ook lievert maar dat bedoel ik nou ook , dan zeg iedereen gaby jij ben zwanger en dan word ik helemaal blij en dan word ik toch ongie, snap je :(

4. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hebben we wel voorpret gehad !

maar je basseert je goeie gevoel wel ergens op.. komt niet zomaar uit lucht vallen.

5. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    ik merk ook sins dat ik die @#$%^^&% clomid pillen slik dat ik erg depri ben enz ...

6. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    is dat bijwerking?

7. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    kan ook ja heb het wel vaker gelezen maar het is echt sins die pillen dat het me af en toe echt teveel word

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    dat is minder...

9. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    tied voor een gaby knuffel!

10. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    daarom moet ik nu ook zwanger zijn anders moek waarschijnlijk volgende ronde het dubbele mg gaan slikken :(

maar ik ga ff in bad :p en dan slapen \

trusten doeiiii

11. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    trusten gaby xxx

12. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Badderse en trusten Gaby!

13. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    nee slik ik niet, gewoon normale foliumzuur alleen

14. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    morgen meisjes

ik even bijlezen :)

15. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Bowen, ojee, hoe is het met je kroon?

@ Lautje, sollicitatie gesprekken, succes, al nieuws ? en hopenlijk verteld arts waarom ontlastind zwart is maandag. en dat het niet ernstig is.

@ Jolan, das zeker niet god ontlasting zoang ophouden maar ook niets drinken, dacht trouwens dat je altijd in de middag moest testen. En ja, stressen kan zeker je eisprong en ongi beinvloeden (verlaten).

@ Naiobi
    vind ik een goed plan :)

@ Gaby, wat fijn dat de laptop beschikbaar is, en super fijn dat je vriendje de openhaard heeft aangestoken :) moed bljvenhouden hoor meisje *knuf*. Erg verevlend al die bijwerkingen van de Clomid, had op andere topic ook gelezen dat het daar door komt, hopelijk heb je ze snel niet meer nodig. Maar is voor goed doel.

@ Cin, duurt het vloeien zolang bij jouw, jeetje ook niet leuk

@ Pixie, je mag inschrijven bij een kdv als je 12wk zwanger bent... ondanks dat de wachttijd zo lang is. Meisje niet zoveel zorgen maken, das juist niet goed. *dikke knuf* baarmoeder moet toch groeien, dat doet ie oa met steekjes erbij.

Straks even boodschappen doen en langs de Ven D, prijzen circus, ga ik normaal niet heen, maar ze zijn 8 uur open en wij zijn allang wakker en is maar 10 min. lopen. en kleine meid vind wandelen heerlijk.
    Dus tot straks meisjes :)

16. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    veel plezier smalletje met sjoppen :)

goeiemorgen allemaal
    wat een wonderschone dag, zonnetje schijnt, ijs staat op de ruiten, en iedereen hier ligt nog in bed! zalig dus.

heb weer slecht geslapen.. beetje vermoeiend die nachten :) ben nog steeds snotterig, en voel me niet zo, maar mag pret niet drukken he. Mannetje is er lekker, dus die verwend me hopelijk..
    Die was vanmorgen al op weg naar de douche hahaha.. mompelde iets van.. blijf maar liggen, ik strijk zelf wel blouse, bah, weer naar Breda naar kantoor. En toen wilde die de kids wakker maken, was half 6, ik zeg laat kindjes maar liggen hoor schat, die hebben vrij vandaag, maar ga jij maar lekker werken hoor liefje. verdorie zegt hij, die hebben altijd maar vrij en zwiept grommend zijn benen over het bed.. ff later hoor ik iets van.. oooo ben je toch een takkew**f, het is zaterdag! hij ploft terug in bed en snurkt verder.
    whahahahahahahhahahaha

17. natjes

natjes Niet meer actief

goedemorgen vroege vogels!

edit: en weeer keelpijn...

18. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Het is niet een verlaat ei Natjes, of weet je zeker dat je die al gehad hebt?

19. natjes

natjes Niet meer actief

de 22e posi ovutest gehad.. gisteren nog getest maar was nega..dus echt ei dinsdag of woensdag gehad..

20. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    dan zou het idd een innesteling kunnen zijn :) geen idee hoe die voelen, want ik voel die nooit.

hoop het voor je!

Deel Deze Pagina