hahaha ja das ook handig om erbij te zetten dan heb ik 10 ovutesten en 2 zwtesten maar zie dat het op babyboomshop goedkoper is....
Ha ha Limmetje, das toch wel beetje grappig, maar het is zaterdag ja Natjes, ben natuurlijk dan weer nieuwsgierig wat je had gepost.... innstelbloeding.....? kan allemaal, knuf Jolan, heb je al eens gekocht op eBay? is daar goedkoper namelijk heb zelf 2 mooie truitjes van St Oliver en een slaapzak voor de kleinemeid Zusje belde net,z e komt even langs met neefje, maar nu wil ze ook shoppen, natuurlijk, dus ga straks weer heen, ha ha, maar dan koop ik niks (als het goed is)
had trouwens een heerlijke droom, weet niet meer precies hoe die ging, maar werd erg vrolijk van wakker, iets met knuffelen net niet sex mijn man en een collega..... ha ha, maar we waren prefessionals, sexy dansen ofzoiets
Goeiemorgen meissies Whahaha Limmeke wat attent van je.... Gaby, ziet er echt goed uit! *duim duim* Smallie lekker shoppen met zus, altijd leuk. Het is hier alleen heeeel erg mistig en zie een waterig zonnetje door de mist. Natjes, geen post weghalen en dan daarna schrijven heb post weggehaald....... nieuwsgierig Ik heb maar besloten niet vandaag naar tandarts te gaan. Heb geen pijn maar is alleen lastig. Dus kan wel wachten tot maandag. Heb ook nog geen auto, want die staat nog steeds bij garage, konden gister probleem niet oplossen. En het was zo'n leuke dag gister.......eindigde alleen niet zo leuk. Mannetje maakt momenteel dagen van 14 a 16 uur. Dus daar wordt ik ook niet vrolijk van. Moet vandaag ook werkten terwijl we zelf thuis aan het verbouwen zijn! Schiet niet op zo. Grrrr. Sorry voor ego berichtje maar moest 't even kwijt.
dus je heb je auto nog niet terug dat is echt klote ,gaan ze er vandaag nog wel mee verder ? ook klote dat je mannetje zoveel werk dat is niet leuk
goeiemorgen bowen idd niet leuk als er alleen maar gewerkt wordt.. we werken om te leven, niet andersom he