Hahaha, als ik bejaard was zou ik de drukste momenten van de dag en week vermijden, dus niet 's avonds om 5 of 6 uur, en niet in het weekend. Maar misschien denk ik daar over een paar jaar wel heel anders over. @natjes: En dat noem jij lui?
uhhhmmm...ja? Normaal heb ik nu al hele huis gepoetst,boodschappen gedaan en ben ik al aangekleed..hahaha
Wauw! Hier is het gewoon nog één grote puinhoop, op zaterdagochtend doen we meestal niet zoveel. Ik ga even m'n tanden poetsen en dan ga ik shoppen. Tot later!
hmmm toch wat meer troubles met auto. Garage kan niet vinden wat probleem is en moet met importeur bellen. In november vervalt garantie dus moet voor die tijd natuurlijk wel opgelost worden. Maar ik kan hem wel ophalen en gebruiken zolang.
ow, heb trouwens heel goed ingehouden, niets nieuws erbij gekcht zo even naar nieuwste afl. Smallville kijken
dag mijn lieve mEIsjes! grote griebels ik loop (lees: hinkel) achter! na een paar dagen werk en wat afspraken enzo! wek, wat zag ik nou allemaal voorbij flitsen? small doet een trio met man en collega? gieg goede uitslag in ziekenhuis? elke cabaret gezien maar toch niet geheel heppe? KNUFFFFF gab goed kaartje, maar verzwijgt symptomen, goede tactiek meisje! DUIMM bowen otopech= BOEHHHH cin ook shoppen is JEUUUJJJJ natjes en limme nog immer gammel? iedereen als een gek nummers aan het uitwisselen? meeting al gepland? V en D leeggekocht (grutjes ik heb 'opeens' van alles nodig; boeken agena sjaaltjes glitters, ga zo kijken *misschien kom ik naoibi wel tegen! ' en iedereen een junijuliBEEB DEAL! ik ga even thee drinken in de zon met lief, heerlijk zeg dat kantoormutsen en gewoon zeeen van tijd en energie over! 8) om te klusse bv liefs ° klingel
zeg, waar zijn al die gekke busmEisjes= zit ik hier helemaal alleen te kwekkelen terwijl iedereen in de V en D ligt ofzo== en waar zijn mijn vraagtekens nou weer gebleven== en wat is DIT °== een ei misschien== hehehehehh l+'
leuk zeg, in je 1tje klingelen! hihihihihi! ik ga snel weg, het is hier een dooie boel met verdachte v°°rwerpen en inderdaad, de zon schijnt! kUSSSSSSSSS