nee volgens mij niet dat ze ongie is geworden ze sta wel op de lijst in het rood op mmm maar dat is een andere datum
nu zie ik het ook dat de banner van limmeke weer op dag 1 sta miss doet die banner daT zelf wel want vandaag was haar nod toch ?
nou, dan hoop ik dat ze die heeft........ Limmetje, where are you, zijn ongerust..... @ Klingel, toch wel grappig zo'n klingelmnonoloog
ik heb vanmiddag nog een sms van haar gekregen haha ze maakte een grapje via de sms en ik die blonde muts ging erweer serieus op in whhaha
Goedemiddag! Heb 2 verjaardagen achter de rug, pfff... Mooie dromen zie ik voorbij komen hier! Het zal toch niet bij lim... Ik gebruik trouwens de ovutesten van sensitest die bevallen perfect en zijn niet duur, die op ebay nog goedkoper? Kan iemand mij nog een keer het adres van de mmm sturen? O, ja ik wil ook wel een meeting!
hi daar! wiiii ik wilde geen paniek zaaien maar zag op ememem dus dat limmelims banner op dag 1 staat. kan zijn dat die idd van lillypie is? zal wel goed zijn anders hadden we het echt wel horen/voelen donderen hier hoor? ..toch? [-o< @gab: jouw temp is dus ECHT goed. en dan niet goed in de zin van 'we vinden elke temp die niet daalt goed en hoopvol al is het maar om de moed erin te houden; -goed; maar ECHT goed! kijk je wel eens bij de kaartjes van de zwangere tempmeisjes? nou shake hands zou ik zeggen! 8) maar verder zal ik er niet teveel op in gaan; het is al spannend genoeg! wanneer ga je testen? @lautje: ik ben een drama op het gebied van de PC, maar bv smallie of gieg huppelen je zo via een mail via de PB de link door.... vertel eens even over de meeting hoe wat waar, welke beurs? smak klingel
@klingel ja hij is goed hé en gister zat ik nog te twijfelen wat ik nou moest invullen want ik douw die termometer erin en ik temperatuur 2 keer achter elkaar omdat hij ook koud is maar de eerste keer gaf hij eigenlijk 0,1 graden lager! jaja ik kijk ook bij die kaartjes van zwangeren en vind het er ook wel op lijken hihi mja we wachten af ik ga donderdag of vrijdag testen want mocht hij nou positief zijn moet ik de week erop al een echo hebben ! lautje ik heb de adres van mmm niet hier op de laptop want ik ben niet thuis miss kan iemand anders hem zo geven
Lautje, gedaan testen via eBay: 75ovu +25zw testen voor 22 euro Oja, Thanks Bowen, was even vergeten dat ze langs der moeder ging. Klingeltje, er is eind okt Jonge Gezinne Beurs en in feb 9mnd beurs volgens mij hebben we tot nu toe alleennog maar de plaats bepaalt, beetje centraal - Utrecht. zo weer lekekr achter tv hangen lekker theetje erbij
spannend gabbel! ooo mEIsjes ik was straks in de HEMA (favo winkel) en ik stond echt te kwijlen bij de beeb-afdeling... het was een mooi maar ook wel sad gevoel. kom ik boven, staat daar een super- ordi tokkie stel toch hun hysterische dochtertje uit te foeteren! superhard schreeuwen en dat kind, jaar of 5, in een hoekje duwen en door elkaar schudden. nee, zó zorg je dat een kind kalmeer! dat meisje was helemaal over dr toeren en wilde niet mee met tokkie-lui; nou ik zei echt tegen een vrouw die naast me stond te kijken naar het drama 'daar zou ik ook niet mee mee willen' super-slecht 'ouderschap' ik werd echt kwaad en dat heb ik ook laten merken ben er heen gegaan en gezegd dat ik het een beetje apart vond op welke manier ze met haar omgingen en dat zo hard krijsen alleen maar averechts werkt. hmm de vader gaf me antwoord dat het de schuld van dat kind was ik zei: 1. het is nooit de schuld van een kind 2. u moet misschien iets minder drinken (alcoholwalm van hier tot tokio) 3. dan kan u zich daarna eens gaan zitten schamen brutaal he! c maar in dat soort gevallen heb je aan klingel een lastige! en toen ben ik weg gestampt met tranen in mijn ogen wat ben ik ook een emo doos af en toe maar het doet me nu méér dan ever, als mensen die (wel!) een kind hebben er zo mee omgaan grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr zo, dat is eruit! en nu de ovenschotel met witlof en ham en kaas eruit smak