En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    ben super trots op je Klingel,

die tokkies evenrecht gezet, zo
    hoe durven ze, is een kind, is hun schuld
    en beetje emo af en toe is toch niet erg

dikke knuf Smalletje

2. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    ps Hema ook mijn favo winkel
    en witlof in de oven heeeeeeeeeeeerlijk jammie :)

eet smakelijk

3. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    anders temp je volgende keer 3x, doe ik ook als 2e temp anders is dan 1e, en ik neem dan de temp die ik 2 keer heb gekregen :)

maarreh, mijn duimpjes draaien overuren hoor :)

4. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    klingel dat heb je perfect gedaan :D

ik zou dat ook echt niet aan kunnen zien !

ik heb zelf ook een keer zoiets mee gemaakt een jaar geleden!

ik liep over straat en er was een meisje ook heel erg aan het huilen en die vrouw schreeuwen en schelden tegen dat kind en toen wou dat kind weg lopen en toen sloeg die moeder haar kindje zo hard tegen haar gezicht :confused:
    denk dat het meisje 3 jaar was!
    toen zei ik tegen die vrouw dat ze gestoort is dat ze haar kind zo hard sla, en ja hoor ik kreeg een grote bek terug vieze knkr ho.r bla bla ik ben maar weg gelopen haha en geloof me normaal ben ik niet zo dan had ze meteen een rechtse maar dat kindje was er ook bij!

maar ik snap echt niet hoe sommige mensen met kinderen om gaan !
    en j heb het goed gedaan om er wat van te zeggen miss denken ze nog wel een keertje na !

5. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    haha wou ik ook doen maar k moest zo nodig plassen hahaha moest echt uit bed gaan anders kwam het niet goed ;)

6. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    YOU GO KLINGEL! Sommige mensen, je zou ze toch bijna wat doen he!

Gaby, dat ziet er goed uit!

7. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    ;)

8. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    Even over mezelf: ik ben gisteren voor het eerst weer een keer naar mijn werk geweest. Heb kennisgemaakt met mijn nieuwe teamleidster, gesproken over hoe nu verder, en het nieuwe gebouw even bekeken. Het viel me mee gelukkig, had er best wel tegenop gezien!

Had nog wel even een gesprek met een van de secretaresses en kreeg weer een rare opmerking te verwerken. Volgens haar is het namelijk soms de natuur dat sommige mensen geen kinderen kunnen krijgen, omdat ze niet geschikt zouden zijn een kind op te voeden! :confused:
    Het is dat ze zelf geen kinderen heeft gekregen en dat wel had gewild, anders had ik haar tegen de vlakte gemept geloof ik! :x
    Wat een onzin! Het verhaal van Klingel is het bewijs, of niet dan?! En wat te denken van 14 jarige kinderen die een kind krijgen, alcohol-en drugsverslaafden die fokken als konijnen. Al die mensen wiens kind in een pleeggezin wordt geplaatst...
    Hoe verzint ze het! Was er gewoon naar van toen ik weer naar huis reed.

9. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    huh, dat was dubbel!

10. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    jeetje elke :confused: wat een klere wijf zeg!

dat zeg je toch niet tegen iemand die zoiets als jou heeft mee gemaakt wat jij heb mee gemaakt gun je niemand en dat heeft helemaal niks temaken of iemand een kind kunt opvoeden gatverdamme kan me zo kwaad maken dat zo iemand dat tegen je gezegt heeft !

hoe haal ze het i de hoofd om het te zeggen!
    en idd mensen met grote problemen met drugs enn alcohol fokken als konijnen en dan zul jijhet niet aan kunnen ?
    wat een gek !

11. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    owja wat ik vergeet te zeggen

EEN HELE DIKKE KNUFF VOOR JOU !

12. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    dat dacht ik dus ook Gaby! Ze heeft ook geen kinderen kunnen krijgen zelf, en misschien heeft ze het zo op die manier voor zichzelf kunnen "verklaren". Was weer typisch zo'n reactie die niet verkeerd bedoeld is, maar er nogal rot uitkomt.

Heb deze ook gehad, 2x van verschillende mensen: gelukkig heb je Charlotte nog niet gekend, dan was het veel moeilijker geweest.

13. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    Das lief! Knuf terug!

14. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    Oh ja en deze: ben je nou nog niet aan het werk?! Als ik het was geweest was ik al lang weer begonnen, van op de bank zitten word je ook niet beter.

15. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    En ook: tja, sommige mensen geven dit verdriet binnen 2 maanden een plek, anderen doen daar eeuwig over.

16. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Wat een takkewijf! Wie haalt het nou in zijn hoofd om zoeits te zeggen?

Small ontvangen, thanks! Moet ff uitvogelen hoe ik met dat forum te werk moet gaan.

Utrecht voor meeting top, woon ik naast!

17. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    dat si handig Lautje, dan komen we allemaal bij jou logeren! :)

18. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    ja ik snap ook dat ze het niet verkeerd bedoelt en dat ze zich zelf zo miss bescherm maar ik vind niet dat je zoiets kan zeggen tegen je !

nee ik heb haar nog nooit gezien maar wel haar foto en dat vind ik al heel moeilijk en vooral voor jou jij heb haar in je buik gehad en toch nog heel even van haar heb kunnen genieten

19. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    De meeste mensen zijn niet zo goed met het omgaan met verdriet, dat heb ik wel gemerkt. Zouden ze nu maar gewoon zeggen : "ik weet niet wat ik moet zeggen", dat zou een stuk beter zijn.

Ik weet dan ook wel dat de meesten het echt niet verkeerd bedoelen, maar het doet soms wel zeer hoor.

20. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    hi liefjes

ben blij dat jullie mijn vrij brutale ingreep OK vinden..
    ja halloooo de maatschappij dat ben jij zeggen ze en daar ben ik het mee eens!

@gab: jeemig een moeder die haar kind vol in het gezicht slaat :evil: :cry: :confused: my god volgens mij mep ik ook (bijna) als ik dat had gezien! goed dat je er wat van durfde te zeggen!

@elke: haai! :D
    gister weer naar je werk?
    beetje OK gevoel dus? hoe was dat, zo weer trug na een tijd en met een boel emoties achter/op je ruggetje?

en wat is dat voor stom wijf dat ze dat zo zegt!
    terwijl, juist, zij zelf geen kinderen kan krijgen? :confused: moest dat som een soort van troost-verhaal zijn ofzo?

grrrrrrrrrr sommige (te veel) mensen weten echt niet hoe ze om moeten gaan met een ander (zn pijn) he :(
    laat het langs je heen gaan lief; het is haar opmerking, op haar verantwoording...its her loss... KNUF

de opmerking over 'dat je charlotte nog niet kende' is helemaal waanzin.

grommmmmmmmmm ik word er helemaal opstandig van!

*gaat onder luid gestampvoet (alleen rechts) de was in de droger proppen*

liefs
    klingel

Deel Deze Pagina