Ik gebruik hem ook al een tijd en vind hem geweldig! Zo kan ik elke maand terugkijken waar ik last van had voor NOD enzovoort
ik vond het ook eerst niets.. ik vond house zo arrogant dat ik kon echt niet naar kijken hahaa maar na een paar keer dat vriend het wel keek en ik toch erbij kwam zitten begon ik het wel leuk te vinden
Hoi lieve meiden, nog even een nachtelijk berichtje van mij. Balen Debs en Natjes van jullie rood! Limmeke, veel sterkte meid, je hebt wel een hele emotionele dag achter de rug lees ik! @ all: hoop dat het met iedereen goed gaat, houd het niet bij deze week! Over mezelf: spotting is begonnen, wsl later vandaag wel ongesteld helaas Verder ben ik voor het eerst bij de ARBO-arts geweest: hij ziet in dat werken echt nog niet gaat. Hij heeft voorgesteld om eerst onder begeleiding te gaan sporten om eerst wat sterker te worden. Ben erg opgelucht!
@ pixie: ik moest eerst ook goed kijken hoor @ elke: fijn dat die vent het ook inzet @ mezelf: drukke dag... veel te doen...Gisteren lukte het werk eindelijk dus we gaan in de spirit van gisteren verder...
Morgen lieve meisjes. @ ELke, wat fijn dat die ARBO arts dat inziet. Nu rustig op je eigen tempo verder. @ Alice, vedorie, stom gewoon @ Jedidjah, veel succes met het schrijven, fijn dat het gister toch nog is gelukt Hier nog een House fan Heb daarna nog Medical Examiners gekeken en toen best lekker geslapen.
Balen Alice! Meer succes in de volgende ronde! Wat fijn dat de ARBO-arts de situatie goed inschat! Succes en veel plezier met sporten. Weet je al of je snel kan beginnen? Hier heb ik ook naar liggen kijken Daarna nog even tv liggen kijken en toen heerlijk tot vanochtend liggen slapen! Dat gebeurt me niet vaak, maar ik was ook wel heel erg moe.
Owh ik ga weer beginnen met schilderen Ik ga vandaag een doek halen kijken of ik het nog kan Leuk hoor iemand die kleurenblind is kleuren uitzoeken... ik heb altijd grote lol
ik heb gister niks gekeken op tv. mijn dochter was sims aan het spelen en ik werd ineens heeeeeelmoe. ik ben inde bank gaan liggen amar kreeg erge buikpijn van mijn maag tot helemaal beneden helemal hard. nu heb ik dat al bijna 2 weken in mijn darmen maar nu ook in mijn maag dus. heel eng was dat want me rug ging er ook zeer van doen heel raar. ik had het ookal 2 dagen koud en begon heel hard te klappertanden. toen ben ik gaan douchen om wat op te warmen en naar bed gegaan. mijn vriend heeft nog 3 keer drinken gebracht maar wij denken dat ik het van water krijg dus heeft hij water gekookt en dat heb ik warm opgedronken toen ben ik in slaap gevallen. en daarna ging het wat beter. zullen wel wat opstart perikelen zijn denk ik maar he.