kheb 1 heel vervelend symptoompje.. die ik ook heb als ik pil moet slikken.. jeuk over mijn hele lijf komt door verandering hormonen en daar reageer ik nogal heftig op.. boehoeee. jaren geleden ben ik daar voor in ziekenhuis binnenstebuiten gekeerd.. was er eerst een arts die me beschuldigde een drankprobleem te hebben. ( drink 0,0) en later een internist die begon over leverkanker.. tot artsassistente zei.. slik je pil? stop daar eens mee.. 3 weken later klachtenvrij! Maar is om gek van te worden! tis zo donderdag gaby of woensdag.. of dinsdag
oeh limmeke das inderdaad vevelend! @gaby: ben zo retenieuwsgierig! Ik ga woensdag naar de fertiliteitsarts..meen dat er dan ook inwendige echo wordt gemaakt en bloed geprikt.. Misschien valt er dan al wat te zien in mijn bloed haha (droomt lekker verder!)
jeuk is heel vervelend , dan kan je nog beter pijn hebben dan jeuk! kan je geen verzachtent zalfje krijgen ofzo ? weet je waar ik ook al een paar dagen last van heb weet eigenlijk niet of het een symptoom kan zijn ? ik heb heel erg pijn in me ogen beetje droog en branderig zijn ze als ik niet zwanger ben ga ik wel langs de opticen! whahaa ja ik weet dat de dagen zo voorbij zijn , maar toch hihi
oooww spannend natjes maar ik denk dat ze niet gaan prikken op hcg miss als je het aangeef dat hij een kruisje op de bloedformulier moet zetten. gaat je man mee, of ga je alleen ?
man MOET mee... Anders kreeg ik geen afspraak..voorwaarde was dat man ook mee zou gaan, omdat het toch iets is wat je met z'n twee-en moet doen.. Vind ik opzich wel een goed ding..! En dat bloedprikken voor hcg..als ik aangeef de 23e ei te hebben gehad... Lijkt me dan wel 'logisch' dat ze dat direct meeprikken..
ow okey, mijn mannetje ging niet mee hij moest altijd werken! nou toen ik naar de gyn moest had ik me ei ook gehad maar hij heeft me niet op hcg toen getest maar met de inwendige echo kan hij al wel zien of je een eisprong heb gehad wel spannend voor je meis
Vind ik wel..vind het ook niet meer dan normaal..Hij wil toch ook graag kids.. Dan mag ie er ook wel wat voor doen!
inmiddels al gedouched... ben weer errug lui vandaag! En gaby lekker hoor op het strand wandelen! Ga denk ik vanmiddag weer even bos in meer paardje.volgens mij blijft het redelijk vandaag qua weer!
goodmeuning ladies! Heb de hele nacht van kleurende zwangerschapstesten gedroomd, komt vast van Limmeke's goede nieuws zo laat op de avond!
khb net ff gebeld met broer.. die is HA. ik vertel hem over zoo vroeg al posi testen.. antwoord: als iemand al zoo vroeg test, is die normaal veel langer zwanger.. ik zeg nee, dat kan niet.. vorige maand nega test + posi ovutest.. hmm zegt die.. gezien je leeftijd en als je dus niet langer zwanger bent, is kans ook heel groot dat het een 2ling is. Arrrrg, laten we daar maar niet vanuit gaan. over mijn jeuk... kan suiker zijn, dus morgen ff testen.. of het komt doordat ik ineens een hormoonboost heb gekregen in heel korte tijd. lekker wandelen op strand.. jammer genoeg iets te ver rijden
Die jeuk is trouwens heel herkenbaar van toen ik zwanger werd, was geen suiker gelukkig. Had je het de vorige keren ook?