heheh.. is dat jouw geheime tip limmel? volgens mij hebben jullie t juist weinig gedaan deze ronde he ach ja, 1 wip zou genoeg moeten zijn! maarrrrrrrr betee 10! 8)
kijk, je kan je suf klussen 2 weken lang 3maal daags, of gewoon een raak schot en klaar! blijkt wel weer dat je er helemaaaaaaaal geen vat op hebt (maar toch klusjeklus nog even komende 12 uur)
je hebt maar 1 zaadje nodig waar is iedereen? smalllletje? giegeeeeeeeeeeeeeeltje? gabyyyyyy? jolannnnnnnnnnnnnnnnn? rest?
taaadaaaa hier is smalletje ben tijdleijk verslaafd aan Greys anatomy... Ben alles aan het downloaden, heb nu tm seizoen 3 afl 9 gezien.... nog 1,5 seizoen te gaan tot nieuwste aflevering uit de US KLus ze Klingel , goed gebruik maken van vruchtbaar slijm
Hellooo Hoe'st hier? Klingeltje........vruchtbaar slijm..........bank liggen mag maarehh eerst effeeeeeee..............
LIMMMMMM gefeliciteerd meis ! Gisteren nog wel effe naar de V&D geweest lieve nijntje rompertje gekocht want die was in almere niet meer te verkrijgen
was ff in slaap gesukkelt na het eten..... heb ook zo hard op de auto gepoetst! Hebben jullie mn foto al gezien? Ben benieuwd of ik er uit zie zoals jullie verwacht hadden, dus als jullie nog niet hebben gekeken verwacht ik wel eerst een voorspelling....hahaha