Gaat het wel al iets beter? Krijg je het dan door iets wat in het water zit? Of beginnen de kwaaltjes nu echt?
vandaag gaat het vrij goed eigenlijk. wel moe en ik doe vandaag niet veel. heb strikte orders gekregen. heb vanmorgen al een bekertje biogarde met druiven op en een glas water. hij heeft vannacht de verwarming aan gelaten dus ik zit nu niet met 2 truien en een jas aan binnen. ( hebben en raar systeem wat we nog niet echt doorhebben en wat ik sowieso niet kan lezen he ) ga zo alleen even met mijn dochter naar de dokter verder niks en ik heb net een nieuwe log online gezet op mijn weblog over ons nieuwe huis. dus als je nieuwschierig bent ( casa cara)
is trouwnes niet te geloven, is nu 10.30 en ik heb alleen nog maar een stukje ontbijt koek op. had niet zo'n honger...... Dit is dus echt raar, eet normaal alles wat los en vast zit en zelfs als ik ziek ben. Weird
Hier is het juist andersom....normaal hoef ik voor 11uur niets te eten en heb nu al een paar broodjes op.
Mijn lijf is in ieder geval erg in de war! Ik hoop dat het 8 á 9 maand gaat duren, maar verwacht morgen toch eigenlijk wel de duivels. Erbij nadenken kan ik morgen in ieder geval niet, beetje drukke dag morgen. Eerst in alle vroegte naar voetballen met m'n dochter en daarna onze nieuwe bank ophalen 8)
oh ik ben zo blij. ik krijg net een email dat ik mag 8 oktober beginnen met FM zwemmen.. oh ik ben dolgelukkig. dacht dat het echt nog wel 6 maanden of zo kon duren.
zwemmen speciaal voor FM, klinkt wel heel fijn, wil ook wel zwemmen @ Yinte, nqaar blog mag wel, niet naar ander forum @ Giegel, hoop ook voor nog 8 mnd hi hi, druk dagje morgen
ja ik heb geluk dat het zwembad waar ze het doen 10 minuten lopen is van mijn thuis. Heb me begin het jaar aangemeld en kan echt alleen woensdag avond omdat dat mijn vaste vrije dag is. dus dacht echt dat het erg lang zou kunnen duren juist omdat ik alleen een dagdeel kon...dan moest er net toevallig personnen van die dag wegvallen.. en dan ook nog de wachtlijst.
Ik heb dat ook een hele tijd gedaan en was erg lekker Misschien wel een idee om weer te gaan doen, of ik ga de sportschool in onder begeleiding van een fysio.