Boven op de kast zou mij niet tegenhouden.. En ja erg vervelend, voel me mezelf niet sinds 2 a 3 dagen...
Ik heb ook even Gooische vrouwen gekeken, altijd erg grappig. Verder is er ook niet veel soeps op tv.
ik kijk op zoek naar joseph! en dat terwijl ik helemaal niet van musicals hou! - dus inderdaad: er is niet veel soeps op tv! vroeg naar bed heheheheh
@lautje: ik ga je nu checken op mmmmm ik denk.... dat je half lang (klein staartje) bruin haar hebt en dat je 1.75 bent! en bruine ogen zo, eens kijken wat er waar van is
oe die foto is net zo veraf/vaag als de mijne maar volgens mij klopt de haarkleur wel EN je bent 1 dag eerder dan ik jarig! weegschalen zijn de beste hahahhahaaaa
@Gaby neeeeee , echt ongi krampen of krampen? @ Lauthje heb je foto ook bekeken maar is idd erg veraf
weet niet ,maar wel krampen in me baarmoeder gedeelte haha maar wacht wel af, maar het maakt me wel heel onzeker
ja kan hem niet echt groter zetten, geen idee hoe ik hem moet plaatsen.... maar idd, bruin/rood haar, 1.78 dus scheelt niet veel, heb alleen blauwe ogen!