ik heb het vooral als ik heb gelopen en ga zitten whahha en winderigheid heb ik ook heel erg ,is dat een symptoom dan ?
ik moet trouwens vandaag die gyn bellen die bij mij die spoed echo heeft gemaakt kijken hoe hij reageer ! want ik word van het kasje naar de muur gestuurd, als ik er alweer aan denk kook me bloed
heb me fopjes weer weggehaald..hoef ik ook niet van iedereen goedbedoelde dingen te horen maar heb ik het wel even van me afgeschreven haha
relax juffertje.. opwinden heeft totaal geen zin winderigheid is trouwens een symp... maar dan zou mijn hele gezinnetje zwanger zijn hehehe.. maar word echt vaak genoemd bij eerste symptomen
nee ik weet dat het geen zin heeft maar het maakt me echt laaient, mja wacht vanmiddag wel af hahaha zou niet best zijn als je mannetjes zwangers zijn 8) ow dat wis ik helemaal niet van winderigheid ik laat namelijk heel weinig tot geen windje (netjes gezegt haha ) maar nu moet ik ze gewoon laten hele buik zit vol met lucht
stel ik zou nu testen met clearblue zou hij nu toch niet positief aan aangeven ? heb alleen 2 clearbleu liggen
en al helemaal niet met clearblue.. samen met predictor zouden dit de testen zijn die het meeste HCG nodig hebben.. dus afblijven ( en straks na werk gewoon ff langs kruidvat sjeesen voor goedkope test)
denk dat hem vandaag niet ga worden dan moet de heledag werken en de kruidvat zit aan de andere kant van de stad mja kijk wel
kan je ook niet in de verleiding komen moet straks ff langs postkantoor.. even lading ovu en zw testen naar jolan opsturen.
hahha dat zullen er nog wel genoeg zijn ik had toen de ovutesten van twigger gekregen en ik heb nrg50 me etos pillen toen gestuurd