grappig.. bij lilipie ben ik 2 dagen korter zwanger dan bij alle anderen.. zou dus nu 4 weken zijn ipv 4 weken en 2 dagen.. zou ik dus op 3 weken al posi getest hebben hahaha.. zaadje is gewoon met koffer HCG mijn ei ingedrongen
ja, is zo ontzettend leuk.... naast de gwone woordjes als, papa, mama: poehoe (poes) eteh (eten) kikkert (kikker) papaai (papagaai) kokil (krokodil) otoh (auto) hawwo (hallo) melmo (elmo) bertttth (bert) ennnei (ernie) ze zit nu om mijn schoot te tekenen, voor de laptop ligt papier dus ben met go go gadget arms aan het tikken
leuk is dat he smal. Nu komt de tijd dat je ontwikkelingen bij je kind met sprongen vooruit ziet gaan
Goedemorgen busdames! pff ik ben helemaal op van de zenuwen... heb gisteravond getest met een kruidvat pipet de laatste die ik nog had en heel snel een bijna even zo duidelijke 2e streep. Maar aan de rechtse onderkant zit ook roze.... nu weet ik niet zeker of het wel goed is haha muts he?
super gewoon moet nu koekie voor de tekenen (koekiemonster) zoveel nieuwe dingen probeert alles na te doen en te zeggen
ik heb hem op mn tel omdat ik thuis nog geen internet heb... als iemand het nummer heeft om een foto naar een andere mobiel te sturen en die dan kan plaatsen graag haha.
ik heb om 11.05 een afspraak bij de ha gemaakt. Nu moet ik het weten ook! Ik vroeg door de tel om een bloedtest... nou ja dat hoeft tegenwoordig niet meer hoor... maar ik wil dat wel lekker puh