je gaat naar: - zwanger worden - zie het subforum clubs staan -klik op clubs -Hier zie je een topic de bus rijdt weer door oid, zo kan je het terug vinden
Je kan ook een abonnement op dit onderwerp nemen en dat krijg je een mailtje als iemand heeft gereageert...
Hallo allemaal, Wat een geweldig idee. Ik was al naar september gegaan, maar had even niet meer zo veel zin. Maar nu ik niet dubbelopgevouwen in een poppenwagen hoef te zitten gaat het opeens veel beter. De scholen zijn weer begonnen, dus ik ook weer. Moet zeggen dat het zo hectisch is dat ik er minder mee bezig ben. Ze zeggen dat dat positief is, dus nu maar afwachten...
het is gelukt! dankjewel! dit had ik alleennooit gevonden. je moet in submenu's enzo. ik ga nu douchen want ik moet de taart en de rest van de boodschappen zo gaan binnen halen. papa van kids rijdt ff mee met de auto wel zo handig. fijne dag allemaal 8)
jeeeeeh, ons busje rijd door, ben zo blij was toch bang dat we anders meiden zouden gaan missen. Morgen meisjes @ Limmeke, Wow, super, trouwen op je verjaardag veel regel plezier...... en als je hulp nodig hebt weet je ons te vinden
ik vond het eingelijk wel grappig met al die kleurtjes... whahaha ik ben melig, maar ik moet aan mijn scriptie, stage en al die andere onzin... ff een lijstje maken
heb vanmorgen getest Hartstikke nega (dus wordt gewoon een WODtje ) kreeg wel heeeel lief smsje van mannetje net