nou dames... ben ik weer. ben wezen hardlopen en mijn heupen vinden het niet leuk... ik heb hele vage spierpijn die loopt van mijn kont tot mijn bovenbenen... owh en mijn boobs zijn vervelend met hardlopen. Ze beginnen (naast in de weg te zitten) ook een beetje pijn te doen met hardlopen... @ debs: gilt gezellig mee... Owh spannend meid... Ja oktober is een spannende maand... hopelijk hier ook snel roze...
het is voor jou ook spannend meis zou wel heel gaaf zijn...ineens een boel van ons meiden op roze beter nog allemaal hahahah
hihi pix ..wie weet komen we jou en limmetje wel vergezellen in juni volgens mij kleppen er nog maar weinig van ons in het nod oktober topic he?
is al echt wel een tijd geleden dat ik wat heb gestrooid .. denk dat ze nu wel mooi weer hebben opverzameld * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG *
limmeke heeft eigenlijk alleen zich gemeld bij juni mamas tot nu toe.. komt niet kleppen.. nog.... hehehe jullie moeten natuurlijk allemaal ook komen dan verhuisd de hele boel
pikt nog een beetje HCG van pix...*kan het goed gebruiken nu om een vette posi test te krijgen* komt omdat ondanks topic juni mama's of nod oktober dit ons stekkie is he
je bedoel de lijst link onder mmijn banner? is alleen een lijst.. met agenda.. verder niks ik ga weer.. even nichtje ophalen om naar de speeltuin te gaan.