Wie zonnestraal is weet ik zo niet..... Survivor kletst hier ook al een tijdje mee van de augustusbus
Hey Debs Ik weet niet echt wat ik moet denken, dus ik denk maar niks Heb wel zere boobs en buikpijn, maar ga er vanuit dat de duivels gaan komen. Ben net terug van de gyn waar ze o.a. een inwendige echo hebben gemaakt van de eierstokken en mijn baarmoeder. Was natuurlijk weinig op te zien en er is nog bloed geprikt om te kijken of ik een ei-sprong heb gehad. Over drie weken moet ik terugkomen en krijg ik de uitslag Hoop dat ik die uitslag niet meer nodig heb Begin nu toch wel wat jaloers te worden op het vele roze........
survivor is een keer uit de bus geweest eventjes ze was roze en zat bij de april mama's en nu is ze weer terug heeft een miskraam gehad 16 sept . DUs nu gaan we met zijn allen naar de juni mama's !
debsje en dizzy alvast heel voorzichtig gefeliciteerd wat een geweldig nieuws zeg ! Zo gaat het goed met de bus !
Ik heb nu wel erger buikpijn gekregen, maar dat komt misschien ook wel door de inwendige echo of door het weghalen van een stukje weefsel bij m'n baarmoeder.
hallo iedereen debs ook spannend ik heb net ook testen gehaalt bij de kruidvat limmeke ben je nog niet terug van de dokter ben benieuwt wat hij zegt!
konden ze niet gelijk ff kijken dan of je zwanger ben Gieg? wanneer ga je testen GabY? hebbie het gevoel dat het raak is ?
Ik had trouwens volgens de gyn met de ovu-testen toch wel zo langzamerhand een erg posi ovu-test moeten hebben rond m'n eisprong doordat ik een vrij korte en regelmatige cyclus heb.
euh zou ik heel eerlijk zijn tegen jullie heb net getest een hele vage lichte streep hahha test morgen wel weer
hahaha ik had haar gesmst haha over die lichte streep nee de mijne is ook zo licht als de jouwe die krijg je niet op een foto ik heb het al geprobeert
van harte gefeliciteerd gaby ! super dames ik ben snotverkouden en helemaal niet fit maar ik word zo superblij van al dat roze hier !
zelfs niet in negatief? heb de mijne net in nega omgezet en dan zie je wel de streepjes )al zijn ze heeeel licht' die limmetje staat ook bij iedereen met der neus vooraan he! hahahaha ben benieuwd hoe het bij de HA is/was