Heb nu alweer paar dagen last van maagzuur, verstopte neus, ongi achtige pijntjes, ijskoud als ik naar bed ga, bleh! Ben bang dat het zo'n lekkere uitgebreide verkoudheid wordt (en hoop natuurlijk dat het wat anders is...)
zo, heb ff wat stoelen gereserveerd bij juni mama's.. in elk geval voor JD, debs, gaby, giegel, en eh. elke voor jou ook alvast. dan nog wat stoelen voor de laatkomers.
seks limmeke! ik hoop en duim! EDIT: ik zie nu pas wat ik hierboven geschreven heb whahahaha! bedoelde dus senks (oftewel thanks) , niet seks.... is dit een Freudiaanse verspreking?
@ dizzy gefeliciteerd.. owh ik moest me echt inhouden om geen test te kopen en niet gelijk te testen. Ik heb besloten dat ik me moet inhouden. Ik ga dinsdag pas testen zoals hubbie en ik al die tijd hebben afgesproken. Probeer me niet over te halen, want het lukt je toch niet. Niet omdat ik het niet wil, maar het geld van deze week is gewoon op... volgende week maandag koop ik de test en dan gaat ik dinsdag testen...
Meiden, ik zit hem hier te knijpen... Ik ga zo melden dat ik de baan die ze me bieden niet ga aannemen en ik denk niet dat dat is wat ze willen/verwachten. Ik ben er gewoon misselijk van...
Jedid: super! gefeliciteerd meid! @ cin: niet druk over maken! is jou keuze, niemand die daar iets over kan / mag zeggen! gewoon je gevoel volgen! meiden, ik ga ff shoppen en schapjes doen! tot later! Kussss
ga nu naar de volgende! Duimen jullie? T was wat met die banen en zwanger, maar ik denk maar zo er zijn zat banen en als ze je eruit gooien omdat je zwanger ben is het dan een werkgever waar je voor wilt werken?
Mijn gevoel is nogal dubbel... Als ik puur kijk naar het soort werk en het salaris dan weet ik het wel. Maar dan denk ik weer wat er dan gebeurt als ik snel zwanger ben, ik zie me nog niet op gesprek gaan met een zwangere buik. Maar om nou een baan aan te nemen die ik eigenlijk niet zie zitten omdat ik misschien binnen nu en weet ik veel wanneer wel zwanger word...dat lijkt me toch niet zo'n goed idee.