Omdat mevrouw de baas haar zinnen ergens op heeft gezet. En ze hoort niet graag nee. Dus ze gaat proberen me over te halen het toch te doen. Dan moet ze alleen wel met een superbaan komen, hehe
ja idd... vind ik wel...wel volhouden hoor meid... voor jezelf kiezen... nou ik ga ff wat compleet nutteloos doen.. ga een filmpje kijken...
zo ik zie dat ik wel een spannend uurje hier heb gemist hahaa... met dizzy zwanger.. debs en gaby ook met vage testen....? zeg.. kom op met de roze hehehe.. jedidjah. hoop echt dat je zo lang kan wachten.. maar kan wel snappen dat je dat wil doen. nog gefeliciteerd met je cijfer giegel... ook testen?
Het is nog vroeg, kan nog wel veel duidelijker worden toch?! Wat zou dat geweldig zijn zeg! Ik heb echt last van ongi krampjes, maar dat is ook veels te vroeg nog, want kan pas over 6 dagen testen.... Jij had nergens last van zei je?
Welke is ook laweer de zwtest van de 3? Ik zie op alledrie een licht streepje, op de middelste het lichtst. De kleurenfoto is nog de duidelijkste vind ik!
ik heb er nu net 1 gemaakt van twee zw testen 1 met een vaaaaagg streepje en 1 lege. ff uploaden monument hoor de middelste van de foto's met 3 testers is de zwtest
heb um geupload...heb klein pijltje bij de streep staan....kun je de streep zien? hij is echt super vaag