Debsje ik zie hem echt wel hoor, nog een paar dagen en jij zult wel een hele mooie 2de vette streep hebben
HAHAHA dat bedoel ik dus...zo niet dan zien we hem ook LOL....nu snap ik jou zoals je vorige week heb gezeten lim....dit is gewoon te erg...heb liever gelijk een test die iets goeds aangeeft dan al dat vage gedoe...je test jezelf een ongeluk...blij dat ik een familiepakket heb anders zouden de kosten de pan uit reizen en de drogist er een dikke kassa aan over houden hahahaha.
Gekke Debby, zo gemeen zouden we toch niet zijn! Krijg wel testdrang van dit spannende gebeuren hoor!
dan is het toch alleen maar handig geweest debs dat we die piestest hebben gedaan samen met gieg, zodat we zeker weten dat die testen gewoon wit zijn als er geen HCG is?
ooow ik zit hier gewoon ff ongesheneerd een potje te grienen eindelijk eindelijk mag ik echt hopen dat het werkelijk eindelijk zover is WOW...ut is zo onwerkelijk...dom he *grijns* Idd lim..zo weten we zeker dat ze geen indoorglijntjes enzo hebben
Helemaal niet dom en logisch toch dat je even zit te grienen? Over een paar dagen knalt die streep er vast vanaf, net als bij Limmeke Ik ga in ieder geval voor je duimen!
ik krijg hier gewoon kriebels van al die spannende verhalen. ik moet eerst nog opzoek naar mijn ei, begin vandaag met ovutesten
hahaha Gieg: jij kan wel gaan piepelen nu over zw test... maar eh... kans is bij jou ook heel groot dat die streepje geeft dan bij juni mama's is in elk geval een grote rij banken gereserveert
Giegel het is vandaag nog niet fout gegaan met het testen dus misschien moet je het vandaag doen want dan moet ie gewoon roze kleuren
*geeft debs een zakdoek, een boterbabbelaar en een klapzoen* tis trouwens de maand van de vroegtesters.. in juni zit marbs die ook 5 dagen tevroeg posi test.. zit er nog 1, die al vet posi testte met 3 weken.. we gaan gewoon in polonaise de winter in
Jemig debs, jij maakt het wel heeeel spannend zeg! Hoop echt zo graag voor je dat t raak is! Mijn duimen draaien overuren! Voor jullie allemaal hoor! @ lim: haha.. klinkt me bekend in de oren.. heb je zin in iets, heb je het voor je neus staan, kun je er wel bijna van kokhalzen..