die debs met haar pijltje aanwijzen waar de streep is.. hahaha... ik zie hem ook wel hoor .. en ik heb slecht ogen (en draag geen bril) ik ga nu toch wel even liggen... heb het even gezien. slapen tot ik boodschappen ga doen.
Ik moest zojuist een mail sturen naar storkair! zou het een voorbode zijn? Whahahaha (voor de zekerheid, stork=ooievaar)
LOL jullie zien hem allemaal zonder pijltje....ik zit maar te kijken en te kijken en zie hem niet meer alleen als ik ut mini pijltje weer opzoek en mijn ogen ff knipper hahaha.....
hihi..dat zegt wat idd ...nu op naar een vette dikke streep zodat ik het big nieuws met daafje kan delen..tot dan toe verveel ik jullie met onzekerheid en spanning
nou debs ik zag het pijltje ook niet maar de streep echt wel hoor ! ik heb vandaag een ovu test gedaan en nog geen ei te bekennen miss dat ze morgen op de echo iets kunnen vinden. en zw test gedaan en die is negatief dus ik weet nu als ik er weer 1 doe en een positieve heb dat het niet van de vorige zwangershap is.
Zo de gesprekken zitten erop! Heb van de eerste een tel gekregen met salarisonderhandelingen, morgenochtend uitsluitsel. De andere hoor ik voor donderdag. Nu naar mijn schoonmoeder om een peukie te bietsen!
hahah nu bakt ze een ei..LOL uumm ehhh tja rook ik eehhh was gestopt ging goed..maar met alle stress van de veel te snelle verhuizing heb ik ze toch weer opgestoken...al rook ik er maar zeer weinig