als het winter seizoen weer begint van de reddingsbrigade (ja jullie eigen pamela)ga ik misschien weer zwemmen. Al een paar jaar geen winter training meer gedaan ivm man die dan werktte. maar sinds kort niet meer op dinsdga avond... lijkt me wel weer lekker... hmmm, maar even voor badpak shoppen (andere passen natuurlijk niet meer)
Ik heb alleen baat gehad bij het speciale programma voor FM, bij het andere zwemmen voor 'gehandicapten' niet echt. Maar bij dat speciale programma zat ook een stukje cardio-fitness.
oh oke.. nou ik ga ervan uit dat het programma ik volg ook goed zal zijn. speciaal voor FM. ik heb net mijn formulieren ontvangen.. en informatie.
Goeiemiddag meiden Pixie wat goed nieuws voor je. Laatst vertelde je idd dat het nog wel even kon duren voor je aan de beurt was. Goed voor jou! Alice jammer meid Ik ben net terug van de sportschool, ben helemaal op. PFfff nieuw schema gekregen en die valt niet mee, maar ja daar gaan we er natuurlijk ook voor heen. Ik ga nu eerst effe douchen.
Hej je mag wel linken naar de blog... Erhm dat ik dat tikte was het vanmorgen vroeg... Ik heb altijd ff nodig om op te starten 8) @ mezelf: heb de papieren van de gyn gehad... Ik kan pas eind oktober naar binnen. lol... Jongens ik ga zwanger naar de gyn hoor! Ik heb ook een stapel papier die we moeten invullen lol...
tnx klingel voor knuffel goed nieuws dat je nu al mag beginnen pix jaja JD, jij gaat zeker zwanger naar gyn weekend! ben helemaal gesloopt, loop al paar dagen te headbangen tegen de muur van de pijn in mijn koppie.. kga dan dadelijk als ik heir thuis klaar ben met opruimen even naar bed. ave
Ik vermoed dat dat een storing is, want ik heb opeens anorexia volgens die kalender en dat met 65 kilo Veranderen lukte mij ook niet meer.
Ik heb zelf net wel gedaan. Klik op de datum die wilt wijzigen. Dan geeft ie alleen de dagplanning aan en dan linksboven op vandaag klikken. Dan gebeurtenis toevoegen en dan is er een mogelijkheid gewicht ............... nu wil ik even kijken en doet ie het idd niet. Zal wel storing zijn.
lief Limmetje toch, headbangen tegen muur helpt echt niet hoor hopelijk na tukj eweer wat beter @ Jedid, jeej, wat laat zeg.. daar ga je echt zwanger heen
@ Jedid, ga je ook naar de gyn? Ik kan ook pas half oktober terecht, maar goed, ben er al blij mee dat ik mag gaan. Heb ook formulieren gekregen voor hem en mij om in te vullen..sommige vragen worden echt lachen hihihi..
@ nour: ik ook... lol... welke datum? welk ziekenhuis? Over die kalender... aan de hand van de boobs een klein plaatj... MAN WAT HEB IK EEN GIGA BOOBS! BMI = 20,30 (prima) das mooi! Ik schrok me de ^&(^vanmorgen woog ik nog maar 56 kilo... twee kilo er af in 3 weken... Ik doe helemaal nix...
@ Jedid, 14 oktober, Antonius in Nieuwegein. (gister op 't nieuws dat ze alweer beste zkh van NL zijn, dus moet goed zijn toch )
Aah ok. Hubbie had me trouwens verteld dat ie had gedroom dat ik zwanger was en een mooie grote buik had waar die maar naar bleef kijken! Maar er werd 'm in die droom ook verteld dat 't niet deze ronde zou lukken maar de volgende.. Echt apart, hij is er niet zo mee bezig als ik, en dan toch zo'n droom..