haha.... nou zuurtje, hebben we lekker een hele doos negerzoenen voor ons zelf haha.. @ lim: JE BENT GEEN OUWE TAART!
hahaha.. Lim toch! mijn oma, die is oud haha.. (nou, eigenlijk vind ik haar ook nog steeds niet oud, maargoed.. das weer een andere discussie ) hihi.. maaruh, je ei bakken is toch ook niet echt goed.. je bent hem aan het broeden joh
wel balen want me temperatuurkaartje gaat nu naar zo'n klote ik heb een nieuwe thermometer en dat kan wel verschil gaan geven owja en ik test nu pas woensdag weer
sssssssstttt het is echt een hele hele vage streep dus ik wacht nog het kan allekante uit heb net trouwens de gyn gebelt! ik had nu dordrecht aan de lijn die vrouw was kei aardig en die heeft me nu bij de goede gyn neer gezet! en ik krijg gewoon echo's !
spannend gaab! ik denk dat t helemaal goed gaat komen... maar ben nog voorzichtig.. zou het zo l*llig voor je vinden als het zo loopt zoals de vorige keer! snap je? is je thermometer kapot dan? want tussendoor kun je beter niet wisselen!
FOTOOOOOOOOOOOOO! *rent straks ook naar kruidvat en struikel er ook over* jij vier dagen voor nod vage streep moet ik hem ook krijgen toch
dames.. die test van mij van 27 sept he.. is die vaag? onduidelijk? en dan bedoel ik niet de foto.. je kan je voorstellen dat test wat duidelijker is in het echt he.. is het een twijfeltest? kreeg ik nl wel te horen zonet. dat ik nog niet mocht juichen met zon test.
Die van 27 sept is GEEN twijfeltest! Een streep is een streep en er is geen twijfel over mogelijk of er een streep op staat!