mensen ik ga ff veranderen van puter... maar ik ga jullie nog ff iets geks vertellen... ik was net bij mijn schoonzus en mijn neefje van vier kwam naar me toe... 'Tante, u heeft een baby in uw buik' kwam er uit zijn mond. Uit het niets. Volgens mij keek ik alsof ik water zag branden. Ik vertelde dit aan mijn schoonzus en die zei dat wanneer dit wel zo is dat hij het dan heeft aangevoeld....
Zo'n test had ik gisteravond ook, vandaag een digitale zwanger en een clearbleu kruis dus gewoon juichen hoor!
ik probeer mijn foto's er vanavond op te zetten, heb trouwens wel eens een vaaaaaaaage streep gehad, maar dan moest ik hem echt tegen het licht houden en nu niet hoor en jouw streep staat er toch ook super duidelijk!
Hooooooi meiden Mijn eten staat op vuur, dus ik kan effe bijlezen. Even lezen wat jullie vandaag allemaal bekokstooft hebben.
heeeeeey meiden! nog wat gemist vandaag? lim: vinden ze het een vage streep? dan hebben ze zeker een bril nodig. Nou meid hij is zo duidleijk als het maar kan..... Voor de meiden die verstand hebben van o-testen....... volgens mij komt mn positieve test er nu aan had vandaag toch wel een test die al wat donkerder was. staat in mn album.... helaas zijn mn testen op dus kan vandaag niet nog een keer testen ,moet wachten op mn bestelling en de post van lim groetjesj olan
@Dizzy, ik ben nog niet zover met lezen dat je posi test hebt, maar ik zie het aan je banner! Gefeliciteerd meis! @gaby, iiehhhhh lichte streep! @Limmeke, leuke reactie van dokter, misschien ook beetje geruststellend voor jou! Ik hoop dat zalfje helpt tegen jeuk! @Lauthje, ok afwachten dus. @Elke, alweer lachen om jou! @JD, Goed cijfer zeg!Gefeli. En opmerking van je neefje! Heb geen test meer nodig @Cin kan me voorstellen dat je daar buikpijn van hebt! @Debs, iehhhhhhh @Jolan, Ei in aantocht! Super Vast niet overal op gereageerd maar was zo nieuwsgierig dus heb snel gelezen. @All GIllllll en KNuffel
nou ff snel vanaf me mobiel. Domme doos heeft kruidvattest gedaan. En geen streep te zien. Zelfs geen vage boehoehoe dom ja dom. Moet je ook nie willen testen met bijna water he! Hoop weer beetje grond in geboord maar das me eigen fout !? Doeii debs
oh debs, dat is balen! maar... je hebt nog een paar dagen tot je nod, dus het kan zijn dat je hcg nog niet hoog is.... duim duim duim, meiden , laten we allemaal limmeke achterna gaan!
zo ik heb net al lekker gedoucht en zit lekker op de bank vriendlief is aana het koken ik ben zo verschikkelijk moe en heb het ijskoud me handen zijn gewoon paars
@ Debs, schatje toch, waarschijnlijk tetsen je erg gevoleig tetsen toch goed vroeg en komt Kruidvat er achter aan... @ Lautje, kan je straks kiezen succes morgen, lekker snek, hoef je niet lang te wachten in onzekerheid daarop. @ Jedid, nog feli met goede cijfer