nog aan het werk kleine meid van je moet wel goed eten hé ! haha grappig is dat altijd als ze pasta gaan eten
lekker gegeten, nu even op de bank bekomen van al dat roze hier. Straks blijf ik hier nog in mijn eentje achter!
nee hoor ""mocht"" ik zwanger zijn ,blijf ik ook gewoon hier net als heel veel andere ! maar jij word ook heel snel zwanger
Nee ga ik deze maand ook niet doen, in het ziekenhuis raadde ze me dat af omdat die na een mk vals positief kunnen zijn. Ik ga vrijdag lekker op vakantie en wat komt komt.... Wel stress punt hier want stel dat ik inderdaad kan kiezen, hoe neem je dan de juiste beslissing? Ben blij dat al die zwangeren hier blijven, zou ander wel heeeel stil worden hier!
Wat nou mocht..... een beetje bestaat niet dus vage lijntjes zijn ook lijntjes! En ik hoop dat je gelijk hebt...
maar ik wacht nog af en ik ga zelf nog niet zeggen dat ik zwanger ben ik heb namelijk ook een keer positief getest en 2 dagen erna werd ik ongie dus vandaar dat ik er nog niet echt van uit wil gaan waar gaan jullie heen op vakantie ?
zo ik heb ook gegeten.... @ lautje: ik blijf ook nog ff rondhangen hoor... maar jij bent ook snel weer zwanger hoor...
niemand gaat hier weg hoor.. dit reserve bus geval was er zodat niemand elkaar uit oog verliest als men verspreidt raakt over april, mei, juni, juli mama's. jullie zijn lief, met de rest heb ik niet zoveel als ik eerlijk ben.. op paar mensjes na met wie ik mijn vorige zw mocht beleven xx
Ik vind jullie ook lief! Heb dat ook een beetje hoor lim, dat ik met de rest niet zoveel heb, je leert elkaar hier toch een beetje kennen. In het begin spitte ik het forum helemaal uit nu kom ik zelden verder dan deze bus!
oooooooooohhhh ik wil met jou mee *kijkt ze lief aan* meiden ik heb het zo koud, ik lig met een dikke deken en een colltrui aan
mijn lieve lEIve mEIsjes wat lees ik nu! net bekomen van de superblije shock dat limmel zwanger is+ en vanmorgen nog net dizzy en gabbel meegekregen, lees ik nu bij thuiskomst dat onze DEBSSSS met 68 rondes een vaaaaaag maar duidelijk 2e lijntje heeft! ik moet echt gewoon janken van ontroering want dat is wel zooooooo geweldig! HUILLLLL knufffffffff debsje! ik duim voor je mee..... toch bekruipt mij, net als gieg, en vast wel meer augustbusBABES, een sad gevoel, dat we nu weer uit elkaar gaan vallen! we moeten allemaal maar in de junijulimamaas gaan gillen, want dit kan niet hoor! uit elkaar vallen dus bedoel ik! ik zal mijn best doen jullie te volgen...........vanavond nog in bed ontroerde en beetje verwarde liefs klingel