Gaby, ik kom je halen en dan kruipen we in hun koffers! Ben ook weer thuis. Gegeten, tweede was zit in de machine en ik maak er een lekker luieravondje van verder. Manlief zit drie dagen in Nederland voor z'n werk. Vandaag even foliumzuur gehaald, die was al een paar dagen op . Morgen ga ik ook maar weer tempen. De eerste ovutest van deze cyclus gaf vandaag alweer een vaag streepje terwijl m'n ei nog bijna twee weken weg is... *einde ego-bericht*
kom we gaan afspreken ...... lautje waar woon je euh heb ik dat een keer gemist? man 3 dagen in nederland ? waar woon jij dan ? niet leuk dat je man niet thuis is ik had ook altijd een streep op me ovutest en best wel duidelijk
whaha jij heb ook zo'n goede geheugen 8) me vriend en ik willen miss over een paar ook verhuizen naar belgie
Nee, geen zwangeren mee, die spugen, zijn moe, mogen niet alles eten, drinken geen alcohol, huilen om alles.....
Lief Klingeltje, Ik herken je gevoel wel hoor, gaat alle kanten op: LEUK allemaal meiden zwangen! Hmmmpff waarom ik niet? Shit, waar blijft iedereen nu? Het lijkt hier het echte leven wel! ( ) We zijn toch een paar meiden een beetje kwijtgeraakt, die komen nog maar erg weinig, weinig hier en weinig elders. En nu kunnen we wel heel hard gaan roepen dat dat niet gaat gebeuren, maar als we eerlijk zijn.... is dat zo zeker niet. Dikke knuffel voor jou! SMAK!